Ik probeer een Netgear internet repeater aan te sluiten op mijn proximus modem en dat lukt niet. Het ligt niet aan de Netgear wifi Repeater want op het werk heb ik deze getest op een telenetmodem en dat lukte perfect.
De netgear doet mooi zijn werk thuis en hij maakt een Extentie aan op het netwerk maar dan wanneer ik een toestel wens aan te sluiten via de EXT zegt hij steeds dat het wachtwoord niet correct is en ik ben er zeker van dat het wachtwoord wel correct is.
Bij proximus willen ze me niet helpen, kan iemand hier mij helpen aub
Netgear wifi versterker aansluiten op Proximus Modem lukt niet
Dat is al gebeurd, hij neemt de naam over met ext achteraan, het is echter wanneer ik een toestel wens aan te melden via de ext dat hij het wachtwoord niet aanneemt, deze is normaal gezien hetzelfde en dit werkte toch perfect via de telenet modem op het werk. Er moet iets in de modem van proximus dit tegen houden
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
- Bedankt: 1960 keer
- Recent bedankt: 5 keer
- lees de handleiding en reset de repeater.
- schakel alle Wifi-toestellen uit die verbonden zijn met de proximus modem, alleen de repeater mag straks verbinding maken
- lees nogmaals de handleiding en configureer de repeater manueel
- het zou kunnen dat je het wachtwoord de vorige keer in het verkeerde vakje hebt ingevuld, vul het wachtwoord in bij "Key 1" indien van toepassing
- schakel alle Wifi-toestellen uit die verbonden zijn met de proximus modem, alleen de repeater mag straks verbinding maken
- lees nogmaals de handleiding en configureer de repeater manueel
- het zou kunnen dat je het wachtwoord de vorige keer in het verkeerde vakje hebt ingevuld, vul het wachtwoord in bij "Key 1" indien van toepassing