Vanaf deze week ,kan men geen defecte modem meer ruilen in een Proximus shop.
De klant moet zijn modem aansluiten en dan testen ze de internet lijn. Wanneer ze zien dat de modem stuk is kan de klant 2 dagen later een modem afhalen in een Kiala afhaalpunt in de buurt.
Ruilen defecte modem
- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
- Bedankt: 1199 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Ik heb nooit anders geweten dan dat je pas met een ticket van de helpdesk een vervangmodem kreeg.
Is het nieuwe "vanaf deze week" dat je zelfs met zo'n ticket geen vervangtoestel krijgt in een winkel, maar dat het verplicht via Kiala loopt?
Ik kan me wel voorstellen dat een centraal magazijn met een low-cost magazijnmedewerker goedkoper is dan elke winkel te voorzien van weet-ik-hoeveel modems die misschien pas over enkele maanden geclaimd worden.
Is het nieuwe "vanaf deze week" dat je zelfs met zo'n ticket geen vervangtoestel krijgt in een winkel, maar dat het verplicht via Kiala loopt?
Ik kan me wel voorstellen dat een centraal magazijn met een low-cost magazijnmedewerker goedkoper is dan elke winkel te voorzien van weet-ik-hoeveel modems die misschien pas over enkele maanden geclaimd worden.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 18 keer
Ik had een ticket om een modem te gaan afhalen maandag van de helpdesk,maar er zijn geen modems meer in de Proximusshop.
VoIP:OVH
Provider:Edpnet VDSL (100/30 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7530 ax FRITZ!OS: 8.02
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 18 keer
Alles verloopt vanaf nu via een Kiala punt.jackho schreef:Geldt dit ook voor de officiële Proximus centers ?
VoIP:OVH
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3754 keer
- Recent bedankt: 10 keer
't is voorbij met de keuze Sagem/Technicolor 

VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 97 keer
- Bedankt: 245 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Dus nu bij een kapotte modem op zaterdag is minstens tem dinsdag geen tv / internet.
Wat een achteruitgang van service, ik ben al talloze keren modems gaan ruilen bij de Proximus winkel.
Tsja misschien toch die ene optie activeren :
5,63 euro / maand voor :

Wat een achteruitgang van service, ik ben al talloze keren modems gaan ruilen bij de Proximus winkel.
Tsja misschien toch die ene optie activeren :
5,63 euro / maand voor :
Eigenlijk is dat een goedkope slaDankzij Office&Go kan u altijd blijven verder werken: herstel van uw internettoegang de volgende dag, verhoogde beveiliging van uw pc of netwerk, een automatische opslag van uw bestanden en 1 gratis interventie per maand voor al uw informaticaproblemen.

-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 243 keer
- Bedankt: 766 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Okee, een echt goeie dienstverlening is het niet.
Maar on the bright side, als je ietwat bang bent om zonder internet te vallen kán je tenminste een eigen router in cold standby klaarhouden indien nodig. Fat chance als je bij telenet bent
Maar on the bright side, als je ietwat bang bent om zonder internet te vallen kán je tenminste een eigen router in cold standby klaarhouden indien nodig. Fat chance als je bij telenet bent

- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 342 keer
- Bedankt: 231 keer
- Recent bedankt: 3 keer
- Contacteer:
So do I, maar dan een Bbox3/T zodat ik het lijnprofiel kan uitlezen vanop de Bbox3/S die nu in dienst staat.
Computer(k)nul
- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
- Bedankt: 1199 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Idd, hier ook.
Ik heb een bbox2 klaar staan voor wanneer de bbox3 het loodje legt.
Binnenkort komt er een FB7360 en dan staat de bbox3 klaar voor wanneer de FB geen zin meer heeft.
Bij EDPnet kost een SLA van 8u om internet terug werkend te hebben €12 per maand (~ €150 per jaar) en als particulier vind ik dat toch te veel.
Ik heb een bbox2 klaar staan voor wanneer de bbox3 het loodje legt.
Binnenkort komt er een FB7360 en dan staat de bbox3 klaar voor wanneer de FB geen zin meer heeft.
Bij EDPnet kost een SLA van 8u om internet terug werkend te hebben €12 per maand (~ €150 per jaar) en als particulier vind ik dat toch te veel.