Telenet Webmail Dikke gele titelbalk
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 7 keer
Het nieuwe uitzicht van Webmail is er niet op verbeterd. De gele titelbalk heeft overdreven afmetingen gekregen. Met de werkbalken van de browser en webmail is het scherm bijna half gevuld. Met wat herschikkingen kan de dikte van die balk tot 1/3 herleid worden.
-
- Plus Member
Het voorbeeld van Cadsite is de oude titelbalk.
Ik heb een scherm 1920*1080, maar werk op 125% omdat de tekst in 100% niet meer leesbaar is in de nieuwe webmail.
De 3 titelbalken van mijn browser nemen 22 mm plaats in. De nieuwe gele Telenet-titelbalk neemt 30 mm plaats in. Alles wat daar op staat kan gemakkelijk in 1 lijn gepaatst worden. Ik heb een hekel aan nietszeggende plaatsvullende werkbalken.
Ik heb een scherm 1920*1080, maar werk op 125% omdat de tekst in 100% niet meer leesbaar is in de nieuwe webmail.
De 3 titelbalken van mijn browser nemen 22 mm plaats in. De nieuwe gele Telenet-titelbalk neemt 30 mm plaats in. Alles wat daar op staat kan gemakkelijk in 1 lijn gepaatst worden. Ik heb een hekel aan nietszeggende plaatsvullende werkbalken.
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 323 keer
- Bedankt: 727 keer
- Recent bedankt: 7 keer
De screenshot is net genomen.
Als je er niet van moet weten zijn er opties om de css lokaal aan te passen of maak gebruik van een eigen client.
Trouwens, bij mij zijn de onderdelen ook gewoon onder de gele band, bij jou zitten ze in de gele band.
Kijk maar:

Als je echt meer ruimte wil, gebruik dan een andere browser en doe die eigen favorieten balk weg.
Als je er niet van moet weten zijn er opties om de css lokaal aan te passen of maak gebruik van een eigen client.
Trouwens, bij mij zijn de onderdelen ook gewoon onder de gele band, bij jou zitten ze in de gele band.
Kijk maar:

Als je echt meer ruimte wil, gebruik dan een andere browser en doe die eigen favorieten balk weg.
-
- Plus Member
Waarom zou ik de favorieten van mijn browser wegdoen? De 3 werkbalken van mijn browser nemen minder plaats in dan die ene gele balk van Telenet, waar alles gemakkelijk op 1 lijn van 1 cm dikte kan gezet worden.
Een E-mail programma wil ik niet gebruiken.
Een E-mail programma wil ik niet gebruiken.
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 323 keer
- Bedankt: 727 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Heb je eigenlijk mijn afbeelding met de 2 versies tegelijk al eens bekeken?
Het verschil is misschien 5 pixels...

Als je niet tevreden bent met wat je krijgt moet je het zelf maar doen:
http://www.techradar.com/news/internet/ ... ing-598247
Het verschil is misschien 5 pixels...

Als je niet tevreden bent met wat je krijgt moet je het zelf maar doen:
http://www.techradar.com/news/internet/ ... ing-598247
- cptKangaroo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 759 keer
- Bedankt: 252 keer
Je kan misschien de minimum lettergrootte in je webbrowser verhogen zodat de mails leesbaarder zijn en je de zoom kan terugschroeven?