Ik kwam dit tegen op Facebook: http://gadgetsfans.com/hoe-traceer-je-j ... smartphone
Hier wordt op z'n minst gesuggereerd dat je je wagen kunt terugvinden met dit gadget. Maar als ik even verder surf, blijkt het niet meer te zijn dan een Bluetooth zendertje. No way dat je hiermee een verloren geparkeerde auto kunt terugvinden. Of vergis ik me?
Traceer je wagen - onzin?
- buthead
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 129 keer
Heb even via youtube wat reviews bekeken ze zeggen/laten zien range tot 100foot dus ik denk goed als je niet te ver bent van je auto bvb.
*rekening houden met binnen( muren enz ) en buiten.
Update:
Crowd GPS
Lost something? TrackR's item tracking network will help you find it. When another TrackR user is within range of your lost item, you will receive a GPS update.
Bovenstaande lijkt dan wel interessanter
*rekening houden met binnen( muren enz ) en buiten.
Update:
Crowd GPS
Lost something? TrackR's item tracking network will help you find it. When another TrackR user is within range of your lost item, you will receive a GPS update.
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1379 keer
- Bedankt: 509 keer
Je vergist je. Op het moment dat de bluetooth verbinding verbroken wordt, wordt door de app je GPS locatie gebruikt om zo je parkeerlocatie te registreren. Daarna is het dus nog gewoon een simpele navigatie app. Het is echter nog maar de vroeg hoe goed dit in ondergrondse parkings gaat werken (wellicht niet).
Dit lijkt me trouwens totaal overbodig, want je hebt een smartphone nodig en dit soort functionaliteit heb je ook met Android (welliswaar enkel met Google Now, dacht ik) of IOS. Al schijnt het met IOS specifiek de koppeling met je auto-bluetooth te gebruiken. Dus ja misschien wel handig voor iPhoners die geen bluetooth in hun auto hebben.
EDIT: hier een review: http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2498629,00.asp maar lees vooral de comments eronder...
Dit lijkt me trouwens totaal overbodig, want je hebt een smartphone nodig en dit soort functionaliteit heb je ook met Android (welliswaar enkel met Google Now, dacht ik) of IOS. Al schijnt het met IOS specifiek de koppeling met je auto-bluetooth te gebruiken. Dus ja misschien wel handig voor iPhoners die geen bluetooth in hun auto hebben.
EDIT: hier een review: http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2498629,00.asp maar lees vooral de comments eronder...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 602 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Aub niet Trackr gebruiken maar wel het veel betere Tile.buthead schreef:
Die crowd-sourced tactiek werkt wel, maar als er weer verschillende apps zijn die hun data niet met elkaar willen delen heeft het weinig zin. Zelfde met nuttige gegevens van Waze/Garmin/TomTom die niet gedeeld wordt buiten de respectievelijke muurtjes. Tile community is wel aan het groeien hier.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 771 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Ik vind mijn auto via de 4G verbinding van mijn auto zelf 

Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
- buthead
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 129 keer
kan je misschien een voorbeeld geven van een Lora trackers die goed zijn?
Internet = Telenet + HeyTelecom
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 83 keer
Op dit moment is er enkel wat beta spul verkrijgbaar , ik heb een Loramote, maar die stopt met werken na 65536 bakens ...
nu dat ik dit vastgesteld heb ga ik ook nog wat andere apperatuur testen op deze bug.
Ben zelf beta tester bij wireless things, en afgaand op de mail welke ik vandaag gehad heb zou de webshop een van dees live gaan.
Ik plan ook wel een voordracht te geven over lora op 25/11 in Diest. ( http://on4dst.be/ledenvergadering.html )
nu dat ik dit vastgesteld heb ga ik ook nog wat andere apperatuur testen op deze bug.
Ben zelf beta tester bij wireless things, en afgaand op de mail welke ik vandaag gehad heb zou de webshop een van dees live gaan.
Ik plan ook wel een voordracht te geven over lora op 25/11 in Diest. ( http://on4dst.be/ledenvergadering.html )
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
- Bedankt: 296 keer
die 65536 zal wel een programmatiebugje zijn...
Ergens een 16bit integer gebruikt ofzo, en geen rekening gehouden dat iemand daar ooit over zou gaan.
Zal wel opgelost raken
Nuja, goed werkende Lora gebaseerde trackers zou wel handig zijn, minder werk en minder complex dan een microtrack of tinytrack moeten inbouwen en antennes en bla bla bla...
Ergens een 16bit integer gebruikt ofzo, en geen rekening gehouden dat iemand daar ooit over zou gaan.
Zal wel opgelost raken

Nuja, goed werkende Lora gebaseerde trackers zou wel handig zijn, minder werk en minder complex dan een microtrack of tinytrack moeten inbouwen en antennes en bla bla bla...
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.