Ik zie hier de laatste dagen een paar verkooptopics opduiken om vikingpunten te verkopen aan 80% van hun waarde.
De eerste vraag die bij mij opkomt: waarom doe je dat ?
Als je ze gebruikt heb je er toch meer aan, of zie ik iets over het hoofd ?
J.
vikingpunten verkopen ipv opgebruiken
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 59 keer
Aangezien je ook een vikingsaccount/wallet kan hebben zonder een abo/prepaidkaart bij de vikings, veronderstel ik volgende:
Persoon doet veel aankopen in de webwinkels of fysieke winkels die vikingpunten aanbieden bij aankoop.
Zo verdien je nog een stukje van je aankoop terug.
Ofwel ooit klant geweest bij mobile vikings en nog punten over.
Persoon doet veel aankopen in de webwinkels of fysieke winkels die vikingpunten aanbieden bij aankoop.
Zo verdien je nog een stukje van je aankoop terug.
Ofwel ooit klant geweest bij mobile vikings en nog punten over.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 28 keer
Je hebt (voolopig?) een actieve simkaart nodig om de app te kunnen gebruiken en dus punten te kunnen wegschenken.. Helaas heb ik zo onbruikbare punten staan op verkeerde oude accountKenniey schreef: Ofwel ooit klant geweest bij mobile vikings en nog punten over.

-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 59 keer
Als je nog een andere account bij mobile vikings hebt, kun je 2 laten linken. Je moet wel op beide emailadressen van beide accounts kunnen mailen naar mobile vikings zodat ze weten dat je eigenaar bent. Even iets sturen op twitter of facebookHakki schreef:op verkeerde oude account
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 130 keer
Daar moet je zelfs niet voor sturen naar hen. Je kan zelf beheersrechten bepalen via https://vikingco.com/nl/my-viking/setti ... rizations/Kenniey schreef:Als je nog een andere account bij mobile vikings hebt, kun je 2 laten linken. Je moet wel op beide emailadressen van beide accounts kunnen mailen naar mobile vikings zodat ze weten dat je eigenaar bent. Even iets sturen op twitter of facebookHakki schreef:op verkeerde oude account
Daar kan je de simkaart linken met de account waar je nog Vikingpunten op beschikbaar hebt staan (zonder de simkaart over te zetten op de andere account) en op die manier via de account met Vikingpunten de simkaart herladen.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 28 keer
Leuk, maar kan enkel beheerders toevoegen op account met simkaart en niet op die zonder simkaart.jnsvr schreef: Daar moet je zelfs niet voor sturen naar hen. Je kan zelf beheersrechten bepalen via https://vikingco.com/nl/my-viking/setti ... rizations/
Daar kan je de simkaart linken met de account waar je nog Vikingpunten op beschikbaar hebt staan (zonder de simkaart over te zetten op de andere account) en op die manier via de account met Vikingpunten de simkaart herladen.
Zal eens een mailtje sturen en zien hoe bereidwillig ze zijn.
UPDATE: punten overzetten doen ze niet, maar via beheersrechten kan ik wel de andere simkaart herladen en de punten van de andere account ervoor gebruiken.