Je bent al werkelijk verslaafd als...

Wil je gewoon eens testen of je klaar bent om te posten? Doe dit dan hier.
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Leuke site ontdekt bij Pandora.be :-)

Misschien effe nachecken :???:
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 25 sep 2004, 12:15, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
Krekkie
Premium Member
Premium Member

Deze ontbreekt nog:

- als je bij het TV kijken om de 5 minuten een toets indrukt om te voorkomen dat de screensaver actief wordt :-)
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Ik kan mij in sommige dingen wel vinden :)
Afbeelding
Krekkie
Premium Member
Premium Member

Sub Zero schreef:Ik kan mij in sommige dingen wel vinden :)
Sommige dingen <-- dan is er nog hoop voor u, Sub Zero :wink:
Sub Zero
Administrator
Administrator

je wacht tot je vrouw slaapt en terugsluipt naar je PC om verder te surfen.<-- Ik wacht tot mijn ma slaapt
je méér dan 5 email adressen hebt. <-- busted
je méér dan 6 Mb Homepageruimte hebt bij Geocities en elders. <-- alles samen 450MB
je wacht totdat je een trage verbinding hebt vooraleer naar het toilet te gaan. <-- elke 36u dus
je vrouw vraagt waar je schoenen zijn en je roept "Yahoo" op. <-- ik roep gewoon UTFS
je je moeder niet kan oproepen omdat ze geen modem heeft. <-- inbellen via gsm gaat
je naar http://www.weather.com/ surft om te weten welk weer het buiten is. <-- is al gebeurd, voor de fun welliswaar
je de loodgieter vraagt hoeveel het kost om de stoel vóór je PC te vervangen door een toiletstoel. <-- ik kan op mijn kot m'n scherm zien van het toilet
je je laat tatoeëren met "best viewed with Netscape 3.0 or higher". <-- Opera!!!
het meer dan 15 minuten duurt om door al je bookmarks te scrollen. <-- allemaal verloren gegaan in laatste format :(
het 2 uur duurt om al je mailboxen te checken. <-- als de ub nog es down is wel ja
je 's morgens ontwaakt met de afdruk van je toetsenbord op je voorhoofd. <-- zie fom
je nooit problemen hebt om in te loggen... omdat je nooit off-line bent. <-- amen
je kinderen Eudora, Yahoo en Clickx heten. <-- Sub beta en RC1 is ook goed

Moet ik meer zeggen?
Afbeelding
Krekkie
Premium Member
Premium Member

Ok, ik trek mijn woorden terug :?

Deze is misschien nog wel de ergste:
je probleemloos lijstjes als deze kan samenstellen.
metal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

voor den sub is het toch het ergste zenne. geen weg meer terug :wink: .
Mja voor mij is da net heltzelfde. gewoon optijd pc afzetten en dan op men kamer laptop opzetten enzo. dan ziet of hoort ons ma der ook niks meer van :wink:
che
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

Laptop en wireless internet => maakt de verslaving NOG groter ;)
metal
Elite Poster
Elite Poster

che schreef:Laptop en wireless internet => maakt de verslaving NOG groter ;)

zijt daar ma zeker van. zeker da draadloss. pakte gewoon overal bij uw thuis mee hene en legde in uw bed op uwe schoot en da werkt fijn :)
Sub Zero
Administrator
Administrator

Metal, ge zou beter es wa anders op uwe schoot pakken als ge op uw bed ligt :p

Cheers
Afbeelding
metal
Elite Poster
Elite Poster

Sub Zero schreef:Metal, ge zou beter es wa anders op uwe schoot pakken als ge op uw bed ligt :p

Cheers
sub, daar hebde ook niks aan als ge da alleen ma op uwe schoot moogt pakken he :wink:
Sub Zero
Administrator
Administrator

Misschien niet, maar het is een begin ;)

Cheers
Afbeelding
foxxy girl
Pro Member
Pro Member

ik heb er ook een hoop aan men been, ik wist niet dat het zo erg met me gesteld was.

je méér dan 6 Mb Homepageruimte hebt bij Geocities en elders.
het meer dan 15 minuten duurt om door al je bookmarks te scrollen.
het 2 uur duurt om al je mailboxen te checken.
je 's morgens ontwaakt met de afdruk van je toetsenbord op je voorhoofd.

valt uiteindelijk nogal mee, in vergelijking met sub zero dan toch
groetjes foxxy
:banana: :kiss: :kiss: :kiss: :banana:
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster

je nooit problemen hebt om in te loggen... omdat je nooit off-line bent.

dat toch geen ernstig probleem :? :eek:

Das basis :s
Krekkie
Premium Member
Premium Member

Yep, zoals uw eigen een mail sturen om ergens aan te denken. Dat doet toch iedereen.................... of niet? :eek:
Spock
Elite Poster
Elite Poster

Ik toch niet. Daar heb ik een agendamanager voor in mijn GSM :wink:
gamefreak977
Premium Member
Premium Member

Je bent al werkelijk verslaafd als...

* je wacht tot je vrouw slaapt en terugsluipt naar je PC om verder te surfen. --> ik wacht niet ik blijf gewoon tot 3 uur achter de PC hangen of dat mijn ouders dat nu leuk vinden of niet
je je inschrijft op e-zines om meer email te ontvangen --> ik heb graag veel mail maar uit spam angst doe ik dingen zoals dit niet
* al je vrienden een @ in hun naam hebben. --> ik heb veel cyber vrienden maar niet al mijn vrienden hebben @ in hun naam :p
* de automatische controle van je email programma in op 1 minuut ingesteld staat. --> net ingestelt, zat er al lang aan te denken.
* je méér dan 5 email adressen hebt. --> man heb er 30
* je méér dan 6 Mb Homepageruimte hebt bij Geocities en elders. --> ik betaal daar zelfs voor (www.gamefreak977.be), nog geen tijd gehad om es echte website op te zetten
* je wacht totdat je een trage verbinding hebt vooraleer naar het toilet te gaan. --> dat heb ik niet maar wel dak zo ver in me broek pis omdak nog wat wil blijven chatten
* je een cyber-kaartje naar je moeder zendt alhoewel ze geen computer heeft. --> ik weet niet wanneer mijn moeder/vader verjaren en het boeit me ook niet om ze een gelukkige verjaardag te wensen.

Het begint al een ernstig probleem te worden als...
* je vrouw vraagt waar je schoenen zijn en je roept "Yahoo" op. --> heb ik niet nodig, buiten naar school gaan kom ik toch niet veel buiten.
* als je buurman aanbelt om te zeggen dat er telefoon voor je is. --> ik neem zo goed als nooit telefoon/GSM op
* je real audio gebruikt om naar de radio te luisteren. --> ik luister nooit naar de radio enkel internet radio's soms es.

Een therapie ware geen overbodige luxe als...
* je enkel contact hebt met je vrienden via IRC en PowWow, ook al woon je in dezelfde straat. --> als ge daar nu nog IM bijzet dan komt het heel dichtbij de realiteit.
* je jezelf emailt voor het slapengaan om je eraan te herinneren wat je morgen moet doen. --> daarvoor heb ik mijn "to do" documenten waarmee men desktop bestrooit staat
* je een brief begint met <HTML> <HEAD>... --> ik schrijf enkel e-mails, bellen en schrijven zal ik altijd vermijden.
* je uiteindelijk roken hebt opgegeven omwille van de gezondheid van je PC. --> das de reden waarom ik nooit zal beginnen roken
* je naar http://www.weather.com/ surft om te weten welk weer het buiten is. --> doe ik niet want boeit me niet welk weer het is maar als ik het wil weten moet ik dat meestal toch doen want mijn kamer is vaak (volledig) verduisterd
* je aan je kinderen zegt dat ze de pc niet kunnen gebruiken omdat "papa werk te doen heeft", terwijl je al 3 maanden ontslagen bent. --> met enkele vernaderingen strookt dit met de realiteit
* je je eigen nieuwsgroep hebt. --> nee maar wel eigen colocated server (alé binnenkort toch)

Er is geen weg meer terug als...

* de advocaat van je vrouw de echtscheidingsdocumenten opstuurt per email.
* het meer dan 15 minuten duurt om door al je bookmarks te scrollen. --> heb ik niet ik memoriseer al de websites die ik belangrijk vind. Ik heb slechts enkele bookmarks die ik slechts zelden gebruik
* je hond zijn eigen Homepage heeft. --> mijn hond intreseert me niet waarom zouk hem dan homepage maken
* je alle Yahoo-links al bezocht hebt en je bent reeds halverwege Lycos. --> zie ik echt het nut niet van in al hoewel ik altijd naar sponsor links kijk op LAN party websites
* het 2 uur duurt om al je mailboxen te checken. --> als we gelezen mails gaan meetellen ja want ik delete nooit mijn mail.
* je 's morgens ontwaakt met de afdruk van je toetsenbord op je voorhoofd. --> bed meter verwijdert van computer als ik wil slapen kruip ik in bed. In andere geval hoef ik niet wakker te worden aangezien ik nooit gaan slapen ben.
* je nooit problemen hebt om in te loggen... omdat je nooit off-line bent. --> enkel tijdens rebooten of onvoorziene omstandigheden ben ik offline
* je in elke kamer een telefoon-aansluiting installeert voor je laptop. --> ik bezit 2 kamers en daar heb ik allebij telefoon lijn voor als ik eens genoeg geld heb voor ADSL en kabel te samen.
* je probleemloos lijstjes als deze kan samenstellen. --> wel ik denk dat dat geen probleem moet vormen.

YIHAA
Wie verslaat mijn verslaving.
kiss ass sub :twisted:
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Jipz, gamefreakje lijkt mij de grootste nerd! je mag trots zijn! :P:P
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

@Sub zero; nog een testje:

Als je op fom je U-key uit je keyboard moet wrikken omdat je je windowskey niet ingetikt krijgt. :D
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
gamefreak977
Premium Member
Premium Member

meon schreef:Jipz, gamefreakje lijkt mij de grootste nerd! je mag trots zijn! :P:P
Te bedenken dak erger ken ;)
Sub Zero
Administrator
Administrator

The_Borg schreef:@Sub zero; nog een testje:

Als je op fom je U-key uit je keyboard moet wrikken omdat je je windowskey niet ingetikt krijgt. :D
Been there, done that :D :p
Afbeelding
metal
Elite Poster
Elite Poster

Sub Zero schreef:
The_Borg schreef:@Sub zero; nog een testje:

Been there, done that :D :p

Gij hebt al wreed veel meegemaakt precies he :eek:
Sub Zero
Administrator
Administrator

Maar neen. Th_Borg had net WinXP geïnstalleerd op zijn nieuw machien. Maar om de een of andere reden wilde zijn 'u' niet werken. En in zijn serial van Windows XP zat een U. Ander klavier geprobeerd, nog niks. Effe van Knoppix geboot en de U werkte. Windows herinstalled en het werkte.

Cheers
Afbeelding
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Je hebt ernstige symptomen van verslaving...Als je een droom hebt dat je in Tirol met skiverlof bent en half bedolven onder een lawine wakker gemaakt wordt door een St Bernards reddingshond...je in die ton om zijn nek, met versterkende drank, bij openen van die kruik er echter een laptop te voorschijn komt... :-D Ik denk dat er dan geen hoop meer is...
Afbeelding
Spock
Elite Poster
Elite Poster

Hopelijk voor jou is er dan WIFI.. opdat je online om hulp kunt vragen... bvb via Userbase :wink:
Sub Zero
Administrator
Administrator

Ik heb er nog eentje...

Als je om 10u20 opstaat en om 10u29 je je eerste post van de dag doet op de userbase terwijl je nog in pyama zit en je kamer nog niet hebt verlaten :)

Cheers
Afbeelding
SIR
Pro Member
Pro Member

Duurt dat negen minuten voordat je PC is opgestart!!!!! :lol:

Dan kan je geen verslaafde zijn, anders had je al lang een andere PC gekocht.
Sub Zero
Administrator
Administrator

Nee, PC stond nog op van gisteren :p Ik begin altijd bovenaan te lezen en tegen dat ik onderaan ben wil dat al wel eens 10 minuutjes duren. Mooi op tijd dus :)

Cheers
Afbeelding
Yoko
Member
Member

Een ambitieuze yup besloot eindelijk maar eens een vakantie te nemen. Hij boekte een cruise en ging op weg. Onderweg stak er echter een orkaan op en het schip verging. Na een tijdje spoelde de man aan op het strand van een onbewoond eiland, er waren geen andere overlevenden en alles wat er te eten viel waren bananen en kokosnoten. Hij bracht z'n dagen door met bananen eten en kokosmelk drinken en de zee af te turen naar een teken van leven. Maanden gingen voorbij zonder dat hij iets zag. Op een dag echter zag hij een klein bootje aankomen. Het was een roeibootje met aan boord de prachtigste vrouw die hij ooit had gezien. Ze legde aan en liep naar hem toe. "Wat doe jij hier?", stamelde de man. "O", zei de vrouw, "ik ben aan de andere kant van het eiland aangespoeld. "Maar hoe kom je dan aan die roeiboot?" "Die heb ik zelf gemaakt. De roeispanen van bamboe en de boot zelf van het hout van de eucalyptus boom. De kieren heb ik dicht gemaakt met rubber uit de rubberboom." "Maar dat alles zonder gereedschap of machines?" vroeg de
yuppie. "O, maar dat was geen enkel probleem," zei de vrouw, "de rotsen
bevatte een bepaalde erts die metaal bleek te bevatten als ik ze verhitte.
Ik maakte gietmallen in de rotsen en zo kon ik gereedschap maken, en daarmee ook machines. Maar eh, heb jij hier iets te eten?" "Alleen maar bananen," zei de yup. "Laten we dan naar mijn huis gaan," antwoordde de vrouw. En ze roeiden naar de andere kant van het eiland. Daar aangekomen legden ze aan een kade en de vrouw voerde de yup mee naar een prachtige bungalow. De yup was met stomheid geslagen. "Het is niet veel, maar ja, je probeert er wat van te maken," zei de vrouw. Eenmaal binnen vroeg ze of hij iets wilde drinken. "Nee," zei hij, "ik heb genoeg van die kokosmelk. "Maar ik heb ook bier," zei de vrouw, "zelf gebrouwen weliswaar, maar het is wat. Ik ga me even omkleden. Als je wilt kun je even een douche nemen en je scheren." De yup ging naar de badkamer en vond inderdaad een scheermes gemaakt van bot en
twee schelpen daaraan vastgebonden, het werkte perfect. "Deze vrouw is
fantastisch!", dacht de yup, "wat zou ze nog meer in petto hebben?" Terug in de woonkamer vleide hij zich op de bank. De vrouw kwam binnen in een jurkje van zijde, ze kroop naast hem op de bank en begon op een manier die niet veel te raden overlaat in z'n oor te fluisteren. "Weet je," zei ze, "we zijn hier nu allebei al een paar maanden, en ik weet zeker dat er iets is iets waar je al die tijd al op wacht, iets wat ja al die maanden al gemist hebt?." Zij keek hem diep in z'n ogen, hij kon niet geloven wat hij hoorde. "Bedoel je," begon de yup, "dat ik? ..dat ik vanaf hier m'n e-mail kan checken?"
foxxy girl
Pro Member
Pro Member

Yoko schreef:Een ambitieuze yup besloot eindelijk maar eens een vakantie te nemen. Hij boekte een cruise en ging op weg. Onderweg stak er echter een orkaan op en het schip verging. Na een tijdje spoelde de..."
das wel een zalig verhaaltje, vooral omdat er bena alleen maar bananen op da eiland waren.

en inderdaad -> DAN ZEDE VERSLAAFD
groetjes foxxy
:banana: :kiss: :kiss: :kiss: :banana:
metal
Elite Poster
Elite Poster

heel schoon verhaalke. ik zou wel in dieje gast zen plek willen zijn zo samen met zo'n schoon madammeke op 1 eilandje zitten ^^. :wink: . mja alleen verslaafd worden aan bananen zien ik nie echt zitten :P
inter
Pro Member
Pro Member

de clou van het verhaal is dat die "vrouw" een travestiet was, anders zou het een sprookje zijn ... :-D :-D :-D
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
metal
Elite Poster
Elite Poster

ok, ik trek me volledig terug :-D . had het precies nie tegoei begrepen :)
Akira
Elite Poster
Elite Poster

add het volgende
je bent werkelijk verslaafd als je om de 5 minuten checkt of een website vernieuwd is en er nieuwe posts zijn!
de pispaal <<
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

behalve als het UB is, want daar hoort het zo :)
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
SIR
Pro Member
Pro Member

metal schreef:ok, ik trek me volledig terug :-D . had het precies nie tegoei begrepen :)
Ik hoop figuurlijk en niet letterlijk, anders ben je al te laat met terugtrekken. :twisted:
Spock
Elite Poster
Elite Poster

SeNsEi Ze0n schreef:behalve als het UB is, want daar hoort het zo :)
Inderdaad want als Blue-Sky en Spock in gang schieten met nieuws af te schieten, zoek dan maar dekking :p
Sub Zero
Administrator
Administrator

... je om 3u41 's nachts nog altijd zit te posten :)

Cheers
Afbeelding
Akira
Elite Poster
Elite Poster

of om 3u43 nog kijken of er nieuwe posts zijn :-D
de pispaal <<
Krekkie
Premium Member
Premium Member

... of om 6u49 als je eens wat vroeger terugkomt van een nachtje stappen :-)

Edit: ik zat er een minuut naast :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Test”