Code: Selecteer alles
Betalingstermijn verstreken
Geachte heer/mevrouw,
Via eerdere contactpogingen hebben wij geprobeerd om uw schuld van €42,80 te domiciliëren. Tot op heden hebben wij echter geen (volledige) betaling van u ontvangen.
Wanneer u uw datavolume voor het internet overschrijdt, wordt dit extra aangerekend. Wij hebben u meerdere malen, wanneer u op het punt stond om dit maandelijkse limiet te bereiken, een e-mail en/of sms verstuurd. Wij attenderen u daarom per mail dat het betalingstermijn inmiddels is verstreken.
Hoe kunt u alsnog betalen?
Wij stellen u nog éénmaal in de gelegenheid om uw schuld binnen 7 werkdagen te voldoen. U kunt uw betaling alleen nog verrichten via Bancontact/Mistercash (via onderstaande link). De domiciliëring is helaas weer geweigerd door de bank met foutmelding:
[ISO MD05 – Machtiging (nog) niet geregistreerd bij de bank van de debiteur]
- Klik hier op: factuur betalen om het openstaande bedrag alsnog te voldoen via Bancontact/Mistercash
- Voer bij "EUR" het openstaande bedrag van €42,80 in
- Kopieer en plak uw bitcoinadres voor de betaling: 1Co3i163dB5NAVCnmAd13LGW9LYkgkatks
- Zodra het openstaande bedrag succesvol is voldaan, ontvangt u een bevestigingsmail van Bitrush
Wat zijn de eventuele gevolgen als u niet reageert op onze betalingsverzoeken?
Het restbedrag dient binnen een termijn van 7 werkdagen (na dagtekening van deze e-mail) te zijn voldaan. Indien de factuur niet binnen de door ons gestelde termijn is voldaan, zal de factuur nogmaals worden verhoogd met herinneringskosten.
Zodra u het openstaande saldo succesvol hebt voldaan, ontvangt u een automatisch e-mail & SMS-bericht van Proximus met de desbetreffende specificaties van de verhoogde factuur.
Wij hopen echter dat u voor een tijdige betaling zorgt zodat de herinneringskosten achterwege kunnen blijven.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Het Proximus-Team