Dit komt uit mijn eerste en enige schotelsetup, ergens in 2006 aangekocht om EURO1080 te kunnen ontvangen via satt lang voor de meesten wisten wat HDTV was.
Gekocht bij een bekende satt zaak in Gent. Schotel & LNB liggen hopeloos in de weg en zijn al 2x mee verhuisd, en gebruik deze niet.
Geen idee wat het ooit nieuw gekost heeft (ik dacht enkele honderden euro's met de voet), nu mag ie zonder voor weg voor 75 euro.
De achterkant is verroest, en moet je zelf een oplossing voor bedenken, maar de schotel kan dus op een paal, en de hoek kan uiteraard ook aangepast worden tov de paal of beugel waar hij op komt. Plastic deel wat bij de LNB hoort zal ik ook nog wel ergens op zolder liggen, indien serieuze interesse dan zoek ik het onderdeel wel .....
Visiosat schotel + ALPS LNB
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 387 keer
-
- Elite Poster
ub4b schreef:Locatie: wetteren
Dit komt uit mijn eerste en enige schotelsetup, ergens in 2006 aangekocht om EURO1080 te kunnen ontvangen via satt lang voor de meesten wisten wat HDTV was.
Gekocht bij een bekende satt zaak in Gent: http://www.altan.be/
Schotel & LNB liggen hopeloos in de weg en zijn al 2x mee verhuisd, en gebruik deze niet. De voet heb ik gerecycleerd voor mijn wireless belgium setup en gaat dus niet weg. Geen idee wat het ooit nieuw gekost heeft (ik dacht enkele honderden euro's met de voet), nu mag ie zonder voor weg voor 75 euro.
De achterkant is verroest, en moet je zelf een oplossing voor bedenken, maar de schotel kan dus op een paal, en de hoek kan uiteraard ook aangepast worden tov de paal of beugel waar hij op komt. Plastic deel wat bij de LNB hoort zal ik ook nog wel ergens op zolder liggen, indien serieuze interesse dan zoek ik het onderdeel wel .....
DSC_0144.jpg
DSC_0143.jpg
DSC_0141.jpg
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
- Bedankt: 740 keer
Ik wil de pret niet bederven maar....
Ik ben zelf satelliet kijker en ken een beetje de prijzen.
Ten eerste ga je al heel tevreden mogen zijn als je van die schotelantenne vanaf geraakt.
Ten tweede: aan die prijs gaat die bij u thuis nog wat verder mogen roesten.
Sla er maar eens de zoekertjes op na bij 2dehands of kapaza. Die dingen gaan in occasie nog 20 à 30 Euro, als het zoveel al is.
Ik heb zelf nog een Triax staan van 90cm. Zelfs voor 20 Euro geraak ik die niet kwijt.
Ik ben zelf satelliet kijker en ken een beetje de prijzen.
Ten eerste ga je al heel tevreden mogen zijn als je van die schotelantenne vanaf geraakt.
Ten tweede: aan die prijs gaat die bij u thuis nog wat verder mogen roesten.
Sla er maar eens de zoekertjes op na bij 2dehands of kapaza. Die dingen gaan in occasie nog 20 à 30 Euro, als het zoveel al is.
Ik heb zelf nog een Triax staan van 90cm. Zelfs voor 20 Euro geraak ik die niet kwijt.
MacMini M1 - MacMini M2 - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Elite Poster
Ok prijsdaling 25 euro
Moet buiten, anders gooi ik de schotel op containerpark en zet ik LNB te koop.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Dan kan je hem gratis weggeven ook... niet dat ik kandidaat ben maar ecologisch is het niet.ub4b schreef:Moet buiten, anders gooi ik de schotel op containerpark
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 111 keer
Tip in geval van schotels: zet deze ook te koop op buitenlandse zoekertjessites, met bijvoorbeeld de vermelding dat je gratis verstuurt (reken dit door in je vraagprijs).
In Duitsland, Frankrijk en UK ga je veel meer kans hebben om je schotel kwijt te geraken.
In Duitsland, Frankrijk en UK ga je veel meer kans hebben om je schotel kwijt te geraken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 282 keer
nieuwe LNB's zijn te koop vanaf 10,00 €
nieuwe LNB's zijn te koop vanaf 10,00 €

Scarlet Loco, OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA