Onder windows7 (en vista) volstond het om de map favorieten te backuppen als je je favorieten van IE wou overzetten op een fresh install (gewoon de inhoud van de map terug plaatsen in de nieuwe map favorieten).
Onder windows10 kan je blijkbaar standaard niets aanvangen met die oude map want er is geen map favorieten meer ...
Kan ik alsnog mijn oude verzameling links importeren in edge, ie 11 of chrome (maakt niet uit). Blijkbaar laten ze allemaal maar enkel import van HTML bladwijzers toe ...
Map favorieten van win 7 naar win10 overzetten
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 71 keer
firefox installen, importeren bladwijzers va iefredo66 schreef:Onder windows7 (en vista) volstond het om de map favorieten te backuppen als je je favorieten van IE wou overzetten op een fresh install (gewoon de inhoud van de map terug plaatsen in de nieuwe map favorieten).
Onder windows10 kan je blijkbaar standaard niets aanvangen met die oude map want er is geen map favorieten meer ...
Kan ik alsnog mijn oude verzameling links importeren in edge, ie 11 of chrome (maakt niet uit). Blijkbaar laten ze allemaal maar enkel import van HTML bladwijzers toe ...
back up maken met moz backup.
onder 10 firefox installen , met moz back de back up terugplaatsen.
in ie of edge importeren blad wijzers , favorieten enz.
en al is back in win 10
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
- Bedankt: 157 keer
Nog eens bekeken naar aanleiding van reactie Tonym ("nog dezelfde favorites map") en het is nu opgelost.
Blijkt dat bij een windows10 installatie hier op 't werk je favorites map niet meer lokaal staat maar op netwerklocatie ...
Dat is niet slecht uiteraard maar het zou wel fijn zijn mochten ze je daarvan op de hoogte stellen
Blijkt dat bij een windows10 installatie hier op 't werk je favorites map niet meer lokaal staat maar op netwerklocatie ...
Dat is niet slecht uiteraard maar het zou wel fijn zijn mochten ze je daarvan op de hoogte stellen

EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 111 keer
Hier gewoon lokaal. Klagen zal je dus bij je sysadmins mogen doen in dat geval.