Kan er iemand hetvolgende proberen aub:
Docker installeren op je Synology, dan zoeken naar Subsonic en "Cyrilix/Subsonic" proberen downloaden.
Vroeger lukte dit bij mij en nu krijg ik altijd "Operation failed" zonder een duidelijke foutboodschap.
Ik zou graag weten of het aan mij ligt of het een algemene fout betreft.
Synology - Docker - Subsonic
- jphermans
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 142 keer
- Bedankt: 109 keer
Ik krijg deze fout bij vele containers die ik wil installeren. Dus het ligt zeker aan jou systeem. Ik dacht eerst ook dat het mijn systeem was omdat ik geen echte synology heb maar xpenology gebruik. Nu nog een oplossing voor dit probleem en we kunnen verder.
Internet via Mobile Vikings
- Nob
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 125 keer
Ik gebruik ook xpenology.
Ik heb al op internet gezocht en ik vind niet veel ivm die foutmelding. Dus geen idee van waar het komt.
Ik heb al op internet gezocht en ik vind niet veel ivm die foutmelding. Dus geen idee van waar het komt.
De toenemende haast is een symptoom van de wereld die steeds meer in getallen wordt uitgedrukt.
- Nob
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 125 keer
Als je inlogt op je synology (met ssh), dan kan je gewoon bvb volgende commando ingeven: $docker pull cyrilix/subsonicjphermans schreef:Ik krijg deze fout bij vele containers die ik wil installeren. Dus het ligt zeker aan jou systeem. Ik dacht eerst ook dat het mijn systeem was omdat ik geen echte synology heb maar xpenology gebruik. Nu nog een oplossing voor dit probleem en we kunnen verder.
Waarna alles wel deftig download en waarna je de image wel ziet in je webbrowser.
Dus dat is al een voorlopige workaround...
De toenemende haast is een symptoom van de wereld die steeds meer in getallen wordt uitgedrukt.
- jphermans
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 142 keer
- Bedankt: 109 keer
Wel, zo doe ik het nu ook. Maar waarom het op de gewone manier niet meer kan is blijkbaar iets waar niemand een antwoord op heeft.Als je inlogt op je synology (met ssh), dan kan je gewoon bvb volgende commando ingeven: $docker pull cyrilix/subsonic
Waarna alles wel deftig download en waarna je de image wel ziet in je webbrowser.
Dus dat is al een voorlopige workaround...
Internet via Mobile Vikings