homespot/fon gegevens uitwissellen voor gratis wifi

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Gesloten
Dnasty
Starter
Starter

Hey, Ik ben sinds een paar maand alleen gaan wonen en vermits de buren telenethomespot hebben kan ik de login van mijn ouders gebruiken om online te gaan. Enige probleem is dat de verbinding verschrikkelijk slecht is en alleen werkt in een klein deel van mijn appartement. Ik krijg wel een heel sterk proximus fon signaal, maar die kan ik dus niet gebruiken. Nu dacht ik, misschien zit er iemand in dezelfde situatie maar dan omgekeerd en kunnen we gegevens uitwisselen. Ik geef je dan mijn eigen account (subaccount dat vast staat aan het account van mijn ouders) dus je kan geen gegevens veranderen maar het wel gebruiken om op homespot in te loggen, en zo verkrijgen we beide gratis wifi.
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 71 keer

goe bezig
maar ja , weinig reactie hier.
op zo een manier hier vragen stellen.
een troost doe het ook zo zelf telenet , proximusfon. ( delen) slecht voor de aandeel houders , verkopers )
men moet ergens besparen he.

ja en hier op forum vindt me zo iets illegaal en onveilig.( surfen op andersmans account)
BertG3
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 233 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Misschien een richtantenne hangen om het signaal te versterken zoals een nanostation Loco m5 ?
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
Bedankt: 1960 keer
Recent bedankt: 6 keer

Dnasty schreef:Ik krijg wel een heel sterk proximus fon signaal, maar die kan ik dus niet gebruiken.
Dat kan wel. Voor 29,90 euro heb je 30 dagen toegang: https://support.fon.com/hc/en-us/articl ... m#purchase

Ofwel: Scarlet Internet ADSL voor 25 euro/maand: http://www.scarlet.be/nl/internet/adsl/
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
Bedankt: 3754 keer
Recent bedankt: 9 keer
Provider

fendtje schreef:ja en hier op forum vindt me zo iets illegaal en onveilig.( surfen op andersmans account)
Inderdaad
[slotje]
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gesloten

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”