Mijn hoofd tv(living) is rechtstreeks op de modem aangesloten dus niet draadloos. Nu wil ik mijn 2de tv(boven) wel draadloos aansluiten,is dat mogelijk?
Of moet ik de tv beneden nu ook draadloos aansluiten?
Mvg
2de tv draadloos aansluiten
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 282 keer
TV in living is hier ook met de bbox3 verbonden middels utp-kabel, terwijl een PX wifi-bridge het signaal draadloos doorstuurt naar andere TV, PC, laptop etc...
http://www.proximus.be/nl/id_cr_connect ... en-tv.html
http://www.proximus.be/nl/id_cr_connect ... en-tv.html
Scarlet Loco, OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3754 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Het is echt niet nodig om een vraag na 3 uur al te bumpen.Schrans schreef:Iemand?
Userbase is geen Helpdesk is die 24/24 voor jou klaarstaat, maar een community van mensen die in hun vrije tijd proberen hulpzaam te zijn.
Kort antwoord: je kan beneden perfect via de UTP kabel werken, en boven draadloos of via Powerlines.Schrans schreef:Mijn hoofd tv(living) is rechtstreeks op de modem aangesloten dus niet draadloos. Nu wil ik mijn 2de tv(boven) wel draadloos aansluiten,is dat mogelijk?
Of moet ik de tv beneden nu ook draadloos aansluiten?
Maar om een goed antwoord te krijgen met je ook zoveel mogelijk info geven. Bijvoorbeeld: welke modem heb je?
Indien je een B-box3 hebt, kan je bij Proximus de "WiFi-bridge" aanschaffen, waarmee je de 2de decoder draadloos kan aansluiten.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.