Mijne toshiba laptop sprong net uit alsof er een zekering uitgetrokken was. Batterij blijkt ineens defect te zijn (en ik had hem speciaal voor het onweer effe uitgetrokken).
Het gaat om een Toshiba PA3534U-1BRS batterij. Die blijkt in de US en UK redelijk goedkoop te vinden (15-25$ en 18£ respectievelijk), maar in onze buurt doen sites als coolblue en bol het blijkbaar niet voor minder dan 95-115€.
Weet iemand een respectabele site waar ik dit (on)ding zo snel mogelijk kan bestellen aan een niet-diefstal prijs?
Nieuwe laptop batterij kopen
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 342 keer
- Bedankt: 232 keer
- Recent bedankt: 4 keer
- Contacteer:
Ik heb goede ervaringen met ReplaceDirect.be. Al verschillende vervangbatterijen besteld voor laptops (vnl. Dell) en nog nooit klagen van gehad. Prijzen voor jouw batterij beginnen bij €38.
Computer(k)nul
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 243 keer
- Bedankt: 766 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Thx. Ik was toch wa verschoten, nog nooit een batterij het van de ene op de andere seconde zien opgeven. Toch niet omdat die nog makkelijk een uur a anderhalf uur meeging.
- jaker
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 275 keer
- Bedankt: 90 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Heb zonet een batterij aangekregen die ik had besteld bij ReplaceDirect.be na het lezen van dit topic. Ziet er goed uit. 
Bedankt voor de tip.

Bedankt voor de tip.
Internet/TV: Orange Zen Fiber + TV Vlaanderen
Kabelmodem: Arris CM3500B
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
Mobiel: Mobile Vikings / Samsung Galaxy S23
Kabelmodem: Arris CM3500B
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
Mobiel: Mobile Vikings / Samsung Galaxy S23
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 222 keer
Recent ook nog eentje gekocht daar... Prijzen voor de alternatieve batterijen zijn super goedkoop, de dag erna steekt ze al in de bus... Veel voorraad blijkbaar.