Bij business fibernet 200 krijg je normaal een gratis domein:
https://www2.telenet.be/content/www-tel ... -fibernet/
Ben ik dan verplicht de non recursive DNS servers van telenet te gebruiken en hun eigen webservers (die volgens mij enkel static html ondersteunen), of kan ik mijn domein zelf hosten op mijn bestaande colo bij mijn eigen webhoster/datacenter provider, en point ik de NS records naar mijn eigen DNS servers?
Wordt ik nadien ook eigenaar van dat domein, dus kan ik het moven naar een andere DNS reseller als ik bij telenet weg zou gaan?
.be Domeinnaam bij business fibernet 200 en eigen DNS/hosting
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 387 keer
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Een eigen domain kost je amper enkele euro's... ik begrijp zelfs niet dat iemand moeite doet om dergelijke vragen te stellen.
Zoals je zelf al aangeeft stelt het aanbod op zich ook niets voor.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 387 keer
gewoon omdat het een gratis domein is, omdat ik toch al betaal voor bf200r2504 schreef:Een eigen domain kost je amper enkele euro's... ik begrijp zelfs niet dat iemand moeite doet om dergelijke vragen te stellen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
- Bedankt: 264 keer
Inderdaad. Als je een gratis domeinnaam krijgt, waarom die dan ook niet gewoon gebruiken?
Heb bv. ook een domeinnaam daar overgebracht die ik ander ging laten vervallen. Totaal niet nodig, maar met het motto: "waarom niet"
Heb bv. ook een domeinnaam daar overgebracht die ik ander ging laten vervallen. Totaal niet nodig, maar met het motto: "waarom niet"