nummer porteren naar OVH met vragen
Geplaatst: 03 maa 2016, 09:38
Ik heb enige tijd geleden een OVH lijn aangevraagd en uitvoerig getest. Zoals ik op dit forum gelezen had werkt dat opperbest. De volgende fase is natuurlijk mijn telefoonnummer te porteren naar OVH.
Ik heb de volgende stappen genomen: na inloggen op de «manager», doorgeklikt naar «oud client interface» : dan bij telecom products op «telefhony / fax» geklikt; doorgeklikt naar «number» en gekozen voor «request number portability from OVH».
Na het invullen van de informatievelden, ontving ik zeer snel een mail van OVH met de vraag om het mandaat in bijlage bij hun mail te ondertekenen en aan hen terug te bezorgen via de instructies in de mail.
Als ik daarna «portability in progress raadpleeg, merkt ik dat de toestand - nu al 2 dagen - vastzit bij «Ajout du numéro dans le manager». Volgens hun eigen ramingen zou dit 2 u moeten duren, maar het gaat hier niet echt vooruit.
Nu begin ik te twijfelen dat ik hier zelf iets moet doen, maar ik heb geen idee wat?
Kan iemand mij hier adviseren.
Ik heb getracht hieronder een screenshot van een gedeelte van de pagina te posten, maar dat is mij niet gelukt. Als hiervoor een how to bestaat, zou ik deze graag ontvangen.
Nog even vermelden dat bovenaan de pagina bij OVH staat «Date de portabilité estimée : 2016-02-29». Dit is ook de datum van mijn aanvraag.
Ik heb de volgende stappen genomen: na inloggen op de «manager», doorgeklikt naar «oud client interface» : dan bij telecom products op «telefhony / fax» geklikt; doorgeklikt naar «number» en gekozen voor «request number portability from OVH».
Na het invullen van de informatievelden, ontving ik zeer snel een mail van OVH met de vraag om het mandaat in bijlage bij hun mail te ondertekenen en aan hen terug te bezorgen via de instructies in de mail.
Als ik daarna «portability in progress raadpleeg, merkt ik dat de toestand - nu al 2 dagen - vastzit bij «Ajout du numéro dans le manager». Volgens hun eigen ramingen zou dit 2 u moeten duren, maar het gaat hier niet echt vooruit.
Nu begin ik te twijfelen dat ik hier zelf iets moet doen, maar ik heb geen idee wat?
Kan iemand mij hier adviseren.
Ik heb getracht hieronder een screenshot van een gedeelte van de pagina te posten, maar dat is mij niet gelukt. Als hiervoor een how to bestaat, zou ik deze graag ontvangen.
Nog even vermelden dat bovenaan de pagina bij OVH staat «Date de portabilité estimée : 2016-02-29». Dit is ook de datum van mijn aanvraag.