Object + omschrijving:
Ik heb hier 5 Meraki AP's (Type : Meraki MR12) liggen welke allen de deur uit mogen. Een Meraki licentie is niet nodig : op alle toestellen is er OpenWRT geïnstalleerd en werkt prima hiermee. Komen inclusief adapter en mount plate. Hiervoor vraag ik €50 per stuk of €200 voor alle 5. Uiteraard komen ze inclusief login en wachtwoord voor in te loggen op OpenWRT.
Voorkeur gaat uit naar één bod voor alle 5.
Optionele foto's:
Vaste prijs:
€50/stuk of €200 voor allen
Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten:
- Zelf ophalen te Wetteren
- Shipping met Kiala : €5
- Shipping met BPst : €5
- In een straal van 20km rond Wetteren kunnen we kijken of ik dit gratis kan afleveren bij je
5x Meraki MR12 te koop
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- krisken
- userbase crew
Tenzij iemand ze in één koop neemt, zijn er 2 Meraki's gereserveerd voor Zorka.
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 243 keer
- Bedankt: 766 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Ik twijfel een beetje, aan de ene kant is meraki een goed merk, en die hardware met openwrt op lijkt me tof, van de andere kant heb ik al wel wat APs liggen hier, en ist zonde dat ie geen dualband is.
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
- Bedankt: 232 keer
- Recent bedankt: 3 keer
- Contacteer:
@ITnetadmin: ik deel je mening. Waren het dual-bands geweest, dan zou de animo hier stukken groter geweest zijn.
Computer(k)nul
- krisken
- userbase crew
Ik kan eventueel de prijs laten zakken tot 40 euro per device, 160 euro (4+1gratis) voor alle 5. Lager kan ik niet gaan, dan kan ik ze evengoed zelf houden.
@zorka : uiteraard telt deze prijs ook voor jou!
Voor wie ze alle 5 wilt : laten weten voor zondag 28 februari 23u59m59s. Anders gaan ze zo-ie-zo naar de personen die één of meerdere stuks willen.
@zorka : uiteraard telt deze prijs ook voor jou!
Voor wie ze alle 5 wilt : laten weten voor zondag 28 februari 23u59m59s. Anders gaan ze zo-ie-zo naar de personen die één of meerdere stuks willen.
Telefonie = EDPnet + OVH
- FunkStar
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
- Bedankt: 95 keer
Buiten wat Sinna & ITnetadmin gepost hebben gaat dit (waarschijnlijk) over enkele gratis verkregen AP's waar OpenWRT op geflashed is, daarmee toch mijn bedenkingen. Anders een goed toestel (met meraki firmware) met toch een wat beperkte wifi range.
- krisken
- userbase crew
Twee toestellen komen inderdaad van de gratis actie 2 jaar terug. Echter moest je wel douanekosten etc betalen. Drie andere heb ikzelf aangekocht (tegen een serieus hogere prijs) via ebay, ongeveer 2 jaar terug.
Wat beperkte wifirange betreft : nooit last van gehad. Is natuurlijk te zien wat je ziet als "beperkt"? hebben bijvoorbeeld een paar dagen gediend in de Wetterse brandweerkazerne waar met 5 AP's de hele kazerne gecovered was, en waarbij men op het hele domein buiten eveneens kon gebruik maken van WiFi. Daar de hele kazerne (publiek netwerk) nu aan Wireless België hangt hebben we besloten om alles uit te rusten met UBNT hardware ipv de Meraki's die ik had liggen. Mocht er iets zijn dan kan ieder Wireless België lid daar meteen op inloggen. Met 3 grote garages (1x een 12-tal poorten voor brandweerwagens, 1x 3 poorten voor ambulances en 1x 5 poorten voor aanhangwagens), een sportzaal, cafetaria, 8 andere lokalen (leslokaal, lokalen voor officieren, technisch lokaal, ...) en dispatching volledig gecovered vind ik dat deze vrij goed presteren?
Wat beperkte wifirange betreft : nooit last van gehad. Is natuurlijk te zien wat je ziet als "beperkt"? hebben bijvoorbeeld een paar dagen gediend in de Wetterse brandweerkazerne waar met 5 AP's de hele kazerne gecovered was, en waarbij men op het hele domein buiten eveneens kon gebruik maken van WiFi. Daar de hele kazerne (publiek netwerk) nu aan Wireless België hangt hebben we besloten om alles uit te rusten met UBNT hardware ipv de Meraki's die ik had liggen. Mocht er iets zijn dan kan ieder Wireless België lid daar meteen op inloggen. Met 3 grote garages (1x een 12-tal poorten voor brandweerwagens, 1x 3 poorten voor ambulances en 1x 5 poorten voor aanhangwagens), een sportzaal, cafetaria, 8 andere lokalen (leslokaal, lokalen voor officieren, technisch lokaal, ...) en dispatching volledig gecovered vind ik dat deze vrij goed presteren?
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 13 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Heb hier zelf een MR16 (ook met OpenWRT), nooit problemen mee gehad. Bereik,snelheid en stabiliteit meer dan voldoende. De extra MR12's zou ik gebruiken voor in de garage en om wat verder te experimenteren.
Het dalen van de prijs is uiteraard meegenomen. Ik heb jammer genoeg momenteel geen nood aan meer, anders nam ik ze alle 5.
Het dalen van de prijs is uiteraard meegenomen. Ik heb jammer genoeg momenteel geen nood aan meer, anders nam ik ze alle 5.
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 243 keer
- Bedankt: 766 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Versta me ni verkeerd Krisken, en kwil er geen discussion topic van maken want da's tegen de regels:
Mijn persoonlijk probleem is da'k hier al genoeg APs heb die 2.4 doen, en nog eentje die hier 90% van den tijd stof gaat vreten ligt moeilijk, ook al is het een goei toestel en wil ik echt ns openwrt testen.
40 euro is ne goeie prijs, maar ik moet er toch nog een weekendje over slapen.
Mijn persoonlijk probleem is da'k hier al genoeg APs heb die 2.4 doen, en nog eentje die hier 90% van den tijd stof gaat vreten ligt moeilijk, ook al is het een goei toestel en wil ik echt ns openwrt testen.
40 euro is ne goeie prijs, maar ik moet er toch nog een weekendje over slapen.
- krisken
- userbase crew
2 AP's zijn de deur uit naar Zorka.
Er schieten er nog 3 over.
40 euro per stuk, of alle 3 voor 120 euro'tjes.
Er schieten er nog 3 over.
40 euro per stuk, of alle 3 voor 120 euro'tjes.
Telefonie = EDPnet + OVH