WPS verbind niet met A/C airco

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
ditselsnitsel
Starter
Starter

Hallo,

Heeft er toevallig iemand ervaring met het verbinden van de bbox3 met een airco (samsung) via WPS. Bij telenet ging dit zonder probleem maar bij proximus wil die geen verbinding maken. Please help :-(

Thanks
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 83 keer
Bedankt: 115 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Waarom lukt het niet? Wat heb je geprobeerd? Airco model? Heeft de airco 5 Ghz ondersteuning? Te weinig info...

In ieder geval kan je het volgende eens proberen ipv met de WPS knop:
http://192.168.1.1/ > login: User + passwoord: zie serie nr op bbox > Wi-Fi 2.4 GHz opties > WPS starten

Heb al voorgehad dat de WPS knop automatisch via 5 Ghz start terwijl ik de settings wou laten synchroniseren van het 2.4 Ghz signaal voor een powerline Wi-Fi extender. (b-box 3 sagem)
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding
ditselsnitsel
Starter
Starter

Bedankt joske uit schoten voor uw reactie.

Het is me inmiddels gelukt. Nu heb ik nog een probleem met mijn wifi hdd. die vond mijn pc vroeger wel alsik bij telenet was en nu bij proximus ziet hij deze alleen als mediaserver waardoor ik wel bestanden kan laden maar niet opzetten. Dus mijn pc ziet deze niet als externe harde schijf. Dit is nu misschien niet het topic maar wie weet is het met 1 antwoord opgelost. Ik heb een lacie cloudbox en werk met windows 10.

Thanks
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”