Hoe kun je dit opvragen?
Via de app geeft hij elke dag 100% verbruikt weer (bug)
Pay&go resterend roaming volume onmogelijk!
- bollewolle
- Elite Poster
- Twitter: bollewolle
- Uitgedeelde bedankjes: 201 keer
- Bedankt: 99 keer
- Recent bedankt: 3 keer
+1, heb zelfde vraag.
Is enorm vervelend en zou ook graag willen weten hoe je dit kan achterhalen. Heb zo onlangs per ongeluk heel mijn resterende krediet erdoor gejaagd toen bleek dat de roaming opgebruikt was. Gedeeltelijk wel eigen schuld, app updates gedaan op wifi waarna die wegviel en hij dus alles op roaming deed :s
Is enorm vervelend en zou ook graag willen weten hoe je dit kan achterhalen. Heb zo onlangs per ongeluk heel mijn resterende krediet erdoor gejaagd toen bleek dat de roaming opgebruikt was. Gedeeltelijk wel eigen schuld, app updates gedaan op wifi waarna die wegviel en hij dus alles op roaming deed :s
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
#120#
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
werkt hier wel met Pay&Go Generation, maar die heeft natuurlijk wel data roaming in de bundel. Ik vermoed dat je iets zoekt om de resterende data te weten bij een data roaming addon.
- bollewolle
- Elite Poster
- Twitter: bollewolle
- Uitgedeelde bedankjes: 201 keer
- Bedankt: 99 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Bij mij dus hetzelfde, ook met Generation Connect. Staat altijd van het moment je het gebruikt op 100%, wreed vervelend :s
- MClaeys
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 347 keer
Daily travel passport had ik per ongeluk ook nog op staan maar gaf het ook correct weer. Inmiddels weer uitgeschakeld omdat ik toch nog roaming volume genoeg heb voor deze week.