http://www.whathifi.com/news/sky-q-prom ... e=20151118
There's no word on pricing - we wouldn't expect these boxes or the new Q service to be cheap
Dit is een mop?The main Sky Q box has a whopping 12 TV tuners and is capable of recording four programmes at once.
Nee, dit is vooruitgang.sardonis schreef:Dit is een mop?The main Sky Q box has a whopping 12 TV tuners and is capable of recording four programmes at once.
Je kan zo negatief zijn als je wil, maar met Proximus TV kan je in de Cloud ook 4 streams tegelijkertijd opnemen.Jack Daniels schreef: Nee, dit is vooruitgang.
Inderdaad, de meerdere tuners dienen waarschijnlijk hiervoor; er is ondermeer 1tuner per externe box en 1 tuner per aangesloten tablet nodig.boulder schreef: Dan worden er nog een paar tuners voorbehouden, voor als je wilt streamen naar een andere kamer, enz.
Beeldkwaliteit is toch beter dan van Telenet.AnD schreef:ProximusTV geeft dan ook wel het slechtste beeld wat er is.
Zal het eens opzoeken voor je (alhoewel je vast zelf ook wel kunt googlen).AnD schreef:Welke onderzoeken zijn dat ? Die zou ik eens graag willen zien.
Alsook welke labo's hebben het uitgevoerd.
Voorlopig heb je je naam niet gestolen.blaatpraat schreef:Zal het eens opzoeken voor je (alhoewel je vast zelf ook wel kunt googlen).AnD schreef:Welke onderzoeken zijn dat ? Die zou ik eens graag willen zien.
Alsook welke labo's hebben het uitgevoerd.
Ik weet nog dat ik dit onderzoek heb kunnen inzien indertijd toen ik nog vaak in de VRT aanwezig was (het onderzoek lag in de VRT).