Bbox 3 - LAN poorten "niet beschikbaar"
Geplaatst: 08 okt 2015, 10:44
Sinds een tijdje het volgende probleem, waar ik op internet nog geen verklaring voor heb gevonden:
Mijn Bbox 3 (begin 2014) stelt nog maar één LAN poort ter beschikking in plaats van 4. Momenteel heb ik een switch op de eerste LAN poort aangesloten die alle verkeer verder doorsluist.
Ik heb echter geprobeerd om een 2e apparaat aan te sluiten op één van de 3 andere LAN-poorten, maar deze reageren niet meer (lichtjes gaan ook niet branden en vertonen geen activiteit).
Wanneer ik in UI check wat er aan de hand is, staat er onder de functie Ethernet bij LAN 1: Beschikbaar/Actief en bij de 3 overige LAN poorten: Niet beschikbaar.
Weten jullie hiervoor een oplossing, of moet ik hiervoor de technische hulp van Proximus voor inschakelen?
Mijn Bbox 3 (begin 2014) stelt nog maar één LAN poort ter beschikking in plaats van 4. Momenteel heb ik een switch op de eerste LAN poort aangesloten die alle verkeer verder doorsluist.
Ik heb echter geprobeerd om een 2e apparaat aan te sluiten op één van de 3 andere LAN-poorten, maar deze reageren niet meer (lichtjes gaan ook niet branden en vertonen geen activiteit).
Wanneer ik in UI check wat er aan de hand is, staat er onder de functie Ethernet bij LAN 1: Beschikbaar/Actief en bij de 3 overige LAN poorten: Niet beschikbaar.
Weten jullie hiervoor een oplossing, of moet ik hiervoor de technische hulp van Proximus voor inschakelen?