Fritzbox: doorschakeling & 3StarsNet > Werkt niet
Geplaatst: 05 sep 2015, 10:32
Beste,
Ik heb een FritzBox met hierop een 3-tal actieve trunks (2x3starsnet en 1x BetaMax).
Gisteren probeerde ik één van mijn lijnen door te schakelen:
Telephony > Call Handling > Call Diversion > Daar heb ik alles gespecificeerd (welke trunk naar welk telefoonnummer).
Ik probeerde de doorschakeling uit te testen en kreeg van 3starsnet melding: the number you have dialed does not exist.
Dan maar call diversion weg gedaan > Helaas mijn trunk blijft onbereikbaar (nochtans perfect geregistreerd!), weer zelfde boodschap dat mijn nummer niet bestaat.
[Na lang zoeken]
Wat blijkt? De FritzBox geeft de call diversion blijkbaar door aan 3starsnet! Hij handelt dat niet zelf af. Als je gaat kijken in de webinterface/configuratie van 3starsnet voor je trunk; staat er een call diversion op die verdacht veel lijkt op de call diversion die ik had ingesteld op de FritzBox; echter staat er nu op het einde van het nummer een #'je. > Uiteraard werkt dit niet en krijg je melding dat het nummer niet bestaat (het doorgeschakelde nummer bestaat inderdaad ook niet.
Sinds wanneer geeft die FritzBox die call handling door aan 3starsnet en doet hij dat zelf nietmeer?
Iemand?
Bedankt!
Ik heb een FritzBox met hierop een 3-tal actieve trunks (2x3starsnet en 1x BetaMax).
Gisteren probeerde ik één van mijn lijnen door te schakelen:
Telephony > Call Handling > Call Diversion > Daar heb ik alles gespecificeerd (welke trunk naar welk telefoonnummer).
Ik probeerde de doorschakeling uit te testen en kreeg van 3starsnet melding: the number you have dialed does not exist.
Dan maar call diversion weg gedaan > Helaas mijn trunk blijft onbereikbaar (nochtans perfect geregistreerd!), weer zelfde boodschap dat mijn nummer niet bestaat.
[Na lang zoeken]
Wat blijkt? De FritzBox geeft de call diversion blijkbaar door aan 3starsnet! Hij handelt dat niet zelf af. Als je gaat kijken in de webinterface/configuratie van 3starsnet voor je trunk; staat er een call diversion op die verdacht veel lijkt op de call diversion die ik had ingesteld op de FritzBox; echter staat er nu op het einde van het nummer een #'je. > Uiteraard werkt dit niet en krijg je melding dat het nummer niet bestaat (het doorgeschakelde nummer bestaat inderdaad ook niet.
Sinds wanneer geeft die FritzBox die call handling door aan 3starsnet en doet hij dat zelf nietmeer?
Iemand?
Bedankt!