Hallo,
Ik heb mezelf onlangs een IPvanish account gekocht.
Ik heb al heel wat fora afgezocht om te vinden hoe ik m'n xbox one op de VPN aansluit maar tevergeefs. Zou er hier iemand zijn die hiermee ervaring heeft en me wat richtlijnen kan geven? Ik ben niet echt thuis in het opzetten van netwerken en dergelijke.
Thuis staat een bbox2. Ik heb wel al ergens tegengekomen dat dit misschien niet mogelijk is met deze bbox2 en dat ik mezelf nog een andere router ga moeten aanschaffen.
IPvanish op bbox 2 / xbox One
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
- Bedankt: 208 keer
Met een switch/router die vpn ondersteuning heeft.
Zoals bv een mikrotik. Bij mij is poort 8 automatisch over vpn wat ik er ook op aansluit.
Nadeel is dat de webinterface van mikrotik dan wat fubar is.
Maar je kan ook via pc netwerk delen en zo over vpn gaan.
Zoals bv een mikrotik. Bij mij is poort 8 automatisch over vpn wat ik er ook op aansluit.
Nadeel is dat de webinterface van mikrotik dan wat fubar is.
Maar je kan ook via pc netwerk delen en zo over vpn gaan.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Hoe bedoel je via PC netwerk delen?
M'n laptop en xbox zitten allebei een draadloos netwerk. Ik had gedacht (en gehoopt) dat ik een vpn netwerk (draadloos) ging kunnen opzetten met ipvanish en dan met m'n xbox daarmee connectie maken. Maar ik vind hier nergens info over..
M'n laptop en xbox zitten allebei een draadloos netwerk. Ik had gedacht (en gehoopt) dat ik een vpn netwerk (draadloos) ging kunnen opzetten met ipvanish en dan met m'n xbox daarmee connectie maken. Maar ik vind hier nergens info over..