Telenet krikt jaarprognoses op

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Je prijzen verhogen en toch klanten winnen. Die sterke 'prijszettingsmacht' laat Telenet nu toe voor 2015 minstens 5 procent omzetgroei en een kwart miljard vrije kasstroom te voorspellen.

Bron: http://www.tijd.be/tech_media/media_mar ... 4-3119.art (Paywall)
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 68 keer

Inderdaad,Telenet is heel zelfzeker.Ik denk dat ze bij Telenet weet hebben van de lanceringsdata van Mobistar triple play pack,dit zou dus ten vroegste tegen het jaareinde moeten zijn,en niet achter het groot verlof,anders zou men toch bij Telenet wat voorzichtiger zijn....denk ik.
jantje81
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 159 keer
Bedankt: 78 keer
Provider

Goed zo, geen enkel product van Telenet hier, wel wat aandelen. Beste keuze vandaag de dag. :banana:
EDPnet FIBER XL (500/100)
NL Ziet / VTM Go+ / GoPlay
Digi Mobile
OVH VOIP + EDPnet VOIP
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 175 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Hoog tijd dat de politiek eens ingrijpt en terug 1P & 2P pakketten verplicht tegen prijzen die merkbaar lager zijn dan 3P.
Als je nu goed uitkijkt is het goedkoper om Whoppa met een kaartje te nemen(€ 67,24), dan om internet dan Internet200 alleen te nemen(€ 70,79).

Dat er korting gegeven wordt als je meerdere producten neemt, is logisch.
Maar dit is gewoon machtsmisbruik.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 68 keer

Ik vind dat de politiek alleen maar moet ingrijpen op de groothandelsprijzen.Het BIPT heeft die prijzen verlaagd,maar tot nu toe is er geen enkele provider die zich aandiend voor de Belgische markt,wat betekend dat die prijzen zeker nog te duur zijn,en het er niet kan op bestaan om in Belgie iets te beginnen.Mocht dit in orde komen,de rest zou wel volgen.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

Hier zijn ze alvast een Whop klant kwijt. Digitale tv en vaste telefonie opgezegd. Mijn opzeg zal pas in de volgende kwartaal resultaten zichtbaar zijn. Al besef ik dat het maar een microscopisch druppeltje is op een hete plaat.
Constante prijsverhogingen en de Taxshift heeft me de das omgedaan.
Ik wens Telenet heel veel succes hoor ... Mobistar nog meer trouwens :-) :-)
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”