Beste UB'ers,
Al sinds enig jaren gebruiken wij de optie Vodafone Passport van Proximus. Zie http://www.mon-abonnement-gsm.be/A-l-et ... sport.html (in het Frans, maar geeft idee wat de optie inhield).
Nu vind ik hier niks meer over terug. Ik wordt via Google naar hier verwezen: https://www.proximus.be/nl/id_cr_dtpass ... nland.html
Bestaat het vroegere Vodafone passport dan niet meer?
Alvast bedank!
Proximus Vodafone Passport bestaat niet meer?
- MClaeys
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 347 keer
Dat is volgens mij vervangen door de Daily Travel Passport. Je betaald 2 euro per dag in de EU of 5 euro per dag buiten de EU. Enkel als je het gebruikt weliswaar (dus een dag niet bellen/smsen/internetten kost niks).
Voor die 2 euro krijg je 20 minuten beltijd, 20 minuten dat je kan gebeld worden, 20 berichtjes en 50mb om te surfen.
Te activeren via de MyProximus app. Of het een volwaardig alternatief is laat ik in het midden.
Voor die 2 euro krijg je 20 minuten beltijd, 20 minuten dat je kan gebeld worden, 20 berichtjes en 50mb om te surfen.
Te activeren via de MyProximus app. Of het een volwaardig alternatief is laat ik in het midden.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3755 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Zou een goede zaak zijn, was Vodafone passport was klantenbedrog: voor de meeste gesprekken (<6 min) betaalde je met een actieve Vodafone passpoort meer dan de toegelaten maximum (roaming) tarieven in de EU.TomG schreef:Bestaat het vroegere Vodafone passport dan niet meer?
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.