Norton Internet Security

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
Gast

Hi

Ik heb norton internet security 2004. Sinds enige tijd is er al een update, via live-update, ter beschikking voor ouderlijk toezicht nl. Norton Internet Security URL-update. Deze update is al 4400.9 kb groot en bewerkt de lijst tot 6/11/04. Bij deze update wordt de lijst van ouderlijk toezicht geladen, waarbij de "lijst van ouderlijk toezicht wordt geladen" steeds vastloopt (via ctrl+alt+del). Ik zou graag deze update manueel ophalen maar, ik aangezien een leek ben, vind ik deze update nergens terug op de Symantec site. Gelieve een vriendelijke jongenman te helpen.

Dank bij voorbaat.
Weetgraag
Erelid
Erelid

Kijk hier eens
http://www.symantec.com/avcenter/downlo ... U-N95.html

Je moet het maar eens lezen maar ik geloof dat alles updates hier in zitten
is 4,69 mb groot.

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Ik had ook eens problemen met Norton Security en AV versie 2004.
Ik heb deze software toen verwijderd en dan opnieuw een install gedaan, waarbij je kunt aangeven tijdens die herinstallatie, alle instellingen overnemen als voordien, dit kan je volgen op het scherm.
Ook kan je best aangeven alle instellingen automatisch laten uitvoeren door het programma. Op deze wijze heb je nadien geen moeilijkheden en krijg niet telkens tegenvragen wat wil je toelaten of weigeren...enz....

Hoe je nog manueel kunt downloaden? (ofwel updaten dus)
In de balk neven het uurwerk heb je de groene globe van Norton, dubbelklik daarop, dan verschijnt een screen met het systeem status van Norton.
Deze staan bij mij alle groen aangevinkt, behalve ouderlijk toezicht welke hier op uit staat (geen kinderen meer hier)
Bovenaan in het midden heb je staan: "Live Update" klik daar op en dan op volgende.
Dan komt daar (bij mij althans) Deze lijst hoeft niet bijgewerkt te worden.
Daar deze dus hier up-to-date is.

Waarschijnlijk was je ook al geholpen door de tip welke Weetgraag gaf.

Wel rekening houden met de taal van je Norton, vermoedelijk is dat Nederlandstalig, als je deze Software hebt ontvangen via Skynet
Als je een herinstall gedaan hebt, zoals ik voorstelde is de kans groot dat heel dat probleem verdwenen is.

Dat verwijderen (indien gewenst) van het Norton pakket doe je natuurlijk via Configuratie en Software.

Grtz :wink:
Afbeelding
Gast

Hi

Bedankt Weetgraag en Blue-Sky, ik zal eens de link volgen maar, het zal niet voor vandaag zijn. NIS verwijderen. Hum??? 't zal ni mogen, maar swat bedankt voor jullie reacties
Gast

Hi

Sorry, maar het is niet wat ik bedoelde. Ik bedoelde de lijst van ouderlijk toezicht, de websites die niet of wel toegankelijk zijn. Zo ver ik weet zijn dit de virusdef. Maar toch bedankt. Ik ben nu een heel eindje op de weg geholpen.

Bedankt
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”