Op woensdag 27/05 ga de aldi een mobiele hdd 1TB verkopen 69.99€
http://nl.aldi.be/aldi_mobiele_harde_sc ... 19348.html
De tijd dat je bij aldi koopjes kon doen lijkt toch ook voorbij.
aldi mobiele hdd
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
- Recent bedankt: 1 keer
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
- Bedankt: 1199 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Even duur als een Toshiba schijf, ietske goedkoper dan een WD of Seagate.
Alternate
Ik denk vooral dat Aldi een andere markt aanboort dan Alternate/MyCom/Amazon/...
IT-winkels schrikt mensen af, terwijl ze in "den Aldi" al eens makkelijker komen.
Denk ik.
Alternate
Ik denk vooral dat Aldi een andere markt aanboort dan Alternate/MyCom/Amazon/...
IT-winkels schrikt mensen af, terwijl ze in "den Aldi" al eens makkelijker komen.
Denk ik.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
- Bedankt: 264 keer
Ja, maar je krijgt 3(!) jaar (waardeloze) garantie!
Is volgens mij al jaaaaaren zo. Volgens mij was de laatste keer dat er echt een koopje was bij de Aldi was een 10 jaar geleden.
Maar het is wel mogelijk handig. Als je daar toch bent, waarom niet eentje meenemen.
Ik denk dat mensen die naar Aldi gaan net niet vergelijken. Dus die gaan er zelfs niet over nadenken om online op te zoeken of het wel een goede prijs is. Als het in de Aldi boekje staat, zal het wel goedkoop zijn.

Is volgens mij al jaaaaaren zo. Volgens mij was de laatste keer dat er echt een koopje was bij de Aldi was een 10 jaar geleden.
Maar het is wel mogelijk handig. Als je daar toch bent, waarom niet eentje meenemen.
Ik denk dat mensen die naar Aldi gaan net niet vergelijken. Dus die gaan er zelfs niet over nadenken om online op te zoeken of het wel een goede prijs is. Als het in de Aldi boekje staat, zal het wel goedkoop zijn.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Waar is de tijd toen ze een hdd uitgaven van 500GB aan onklopbare prijs.
Ik heb er hier nog een staan en werkt nog altijd.
Ik heb er hier nog een staan en werkt nog altijd.
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
mercedes e220 OML
- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
- Bedankt: 1199 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Mijn vrouw had, toen we nog studeerden, een camera van Medion, gekocht in "den Aldi".
Na enkele maanden werkte de zoom/lens niet meer en ging de beschermkap niet meer toe.
Oké, betalende telefoonlijn bij Medion. Voor toestel A druk 1, ... voor Aldi producten druk 9.
Camera is 3 maanden op reis geweest naar Aldi en bij terugkeer was het na een week terug kapot.
Ik koop enkel nog Aldi gerief als het een pak goedkoper is en als ik weet dat ik het achteraf toch ga weggooien.
Ik zocht een zaagtafel om planchetten te verzagen tot haardlengte. Een Bosch, Makita, ... is niet zo goedkoop en bij Aldi/Lidl hadden ze toen een tafel voor €130 ofzoiets.
Het heeft een partij hout (250m²) in stukken gezaagd en dan heb ik het naar de kringloopwinkel gebracht
.
Een zaagtafel huren was geen optie, want het werk is gespreid over 4-5 weken uitgevoerd.
Na enkele maanden werkte de zoom/lens niet meer en ging de beschermkap niet meer toe.
Oké, betalende telefoonlijn bij Medion. Voor toestel A druk 1, ... voor Aldi producten druk 9.
Camera is 3 maanden op reis geweest naar Aldi en bij terugkeer was het na een week terug kapot.
Ik koop enkel nog Aldi gerief als het een pak goedkoper is en als ik weet dat ik het achteraf toch ga weggooien.
Ik zocht een zaagtafel om planchetten te verzagen tot haardlengte. Een Bosch, Makita, ... is niet zo goedkoop en bij Aldi/Lidl hadden ze toen een tafel voor €130 ofzoiets.
Het heeft een partij hout (250m²) in stukken gezaagd en dan heb ik het naar de kringloopwinkel gebracht

Een zaagtafel huren was geen optie, want het werk is gespreid over 4-5 weken uitgevoerd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 85 keer
Ik heb al meermaals goed gebruik kunnen maken van die 3 jaar garantie, of nieuw toestel of geld terug, wel typisch op niet IT/multimedia materiaal.
De ticketjes wel goed bewaren want die prints uit thermische printers vervagen snel!
De harde schijf hierboven heeft natuurlijk geen skerpe prijs.
De ticketjes wel goed bewaren want die prints uit thermische printers vervagen snel!
De harde schijf hierboven heeft natuurlijk geen skerpe prijs.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 638 keer
- Bedankt: 394 keer
- Recent bedankt: 2 keer
http://www.redcoon.be/B472138-WD-Elemen ... %29&xtcr=1
97 € incl. verzending. Heb je 1 TB extra. ruimte
0,07 €/MB
0,049 €/MB (=30% goedkoper)
De tijd dat je moest aanschuiven in de Aldi, dateert van eind jaren 90 tot begin jaren 2000.
Je denkt dat je weet wat je koopt, maar thuisgekomen, blijkt dit toch enig anders te zijn....kruimeldief die loodzwaar weegt en niet zuigt vb. specificaties van toestellen zal je nooit zien. Ik koop al jaren die rommel niet meer van lidl&aldi (wegwerpmaatschappij)
97 € incl. verzending. Heb je 1 TB extra. ruimte
0,07 €/MB
0,049 €/MB (=30% goedkoper)
De tijd dat je moest aanschuiven in de Aldi, dateert van eind jaren 90 tot begin jaren 2000.
Je denkt dat je weet wat je koopt, maar thuisgekomen, blijkt dit toch enig anders te zijn....kruimeldief die loodzwaar weegt en niet zuigt vb. specificaties van toestellen zal je nooit zien. Ik koop al jaren die rommel niet meer van lidl&aldi (wegwerpmaatschappij)
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
- Bedankt: 472 keer
Altijd profileren als "koopjes" en stilletjes aan richting standaardprijzen lopen van computerwinkels. Waarom niet want mensen denken altijd dat het nog steeds koopjes zijn, slim marketing. Al moet ik zeggen dat de prijzen wel snel kunnen dalen als ze er niet van af raken. Sinds ze 2x de week koopjes hebben is de afslag er altijd sneller en sneller.
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Tegenwoordig zijn het meer impulsaankopen geworden hé.
Vele mensen doen daar hun boodschappen, oh dat kunnen we goed gebruiken en de kar in aan een gemiddelde prijs zonder meer.
Vele mensen doen daar hun boodschappen, oh dat kunnen we goed gebruiken en de kar in aan een gemiddelde prijs zonder meer.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 638 keer
- Bedankt: 394 keer
- Recent bedankt: 2 keer

http://nl.aldi.be/aldi_vanaf_zaterdag_1306_5_1723.html
vanaf zaterdag 13/6. een e-reader aan 79.99 €. Kunnen ze hier potten mee breken?

http://billowtechnology.com/ebook
speciaal model voor den aldi? E02FL bestaat niet op hun site, wel E01FL
Je klikt op Engels, maar krijgt toch Spaanse taal.

http://cobupo.com/billow-e01fl-lectore-de-e-book.html
85 €
tja, geen slechte prijs, maar ook geen pottenbreker, zeker niet voor een B-merk.