ik denk eraan om te downgraden van Maxi naar comfort pack, downgraden ze dan enkel het internet of worden de andere zaken in je pack ook veranderd ?
- zal ik dan nog altijd mijn gsm abbo's aan 10 euro betalen ipv 15 ?
- ben ik dan mijn epp korting kwijt ?
- getrouwheids-korting zal ik waarschijnlijk kwijt zijn maar door de lagere prijs zal ik dit niet echt missen denk ik.
- tablet ook inleveren maar die tab 2 is zo traag als de pest (niet erg dus)
recap: ik zal dus enkel inleveren op mobiel internet volume (2Gb naar 500MB), geen tablet of multi boeket meer en email adressen minder, klopt dit ?
Alvast dank
Maxi naar Comfort pack
- Fallschirmjaeger
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 140 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Nee, deze zullen onder de huidige condities vallen en €13 worden- zal ik dan nog altijd mijn gsm abbo's aan 10 euro betalen ipv 15 ?
Nee. 10% blijft behouden, maar het eindbedrag zal wel lager uitkomen. €6,30 ipv €7,5.ben ik dan mijn epp korting kwijt ?
Upload zal ook zakken van 6 naar 5 mbit en de softlimiet voor smallband van 500GB naar 300GB.recap: ik zal dus enkel inleveren op mobiel internet volume (2Gb naar 500MB), geen tablet of multi boeket meer en email adressen minder, klopt dit ?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Indien je switcht van Maxi naar Comfort, verandert inderdaad de softlimiet. De recap is inderdaad juist.diederik schreef:ik denk eraan om te downgraden van Maxi naar comfort pack, downgraden ze dan enkel het internet of worden de andere zaken in je pack ook veranderd ?
- zal ik dan nog altijd mijn gsm abbo's aan 10 euro betalen ipv 15 ?
- ben ik dan mijn epp korting kwijt ?
- getrouwheids-korting zal ik waarschijnlijk kwijt zijn maar door de lagere prijs zal ik dit niet echt missen denk ik.
- tablet ook inleveren maar die tab 2 is zo traag als de pest (niet erg dus)
recap: ik zal dus enkel inleveren op mobiel internet volume (2Gb naar 500MB), geen tablet of multi boeket meer en email adressen minder, klopt dit ?
Alvast dank
De GSM-abo's blijven aan 10 euro per maand zolang ze of jij niets wijzigt aan je abonnement.
Switch je van Smart+15 naar Easy+15 of omgekeerd, dan vervalt de korting van 5 euro en wordt die dus 2 euro.