GSM-netwerk blijkbaar plat vanavond. Vastgesteld in Peer, Bree en Kinrooi. Ligt blijkbaar ook uit in Maaseik.
Op Proximus actuele storingen melden ze nu een storing sinds 20u50. Storing moet al veel langer bezig zijn, want heb nog geen sms'je van hen gekregen om mijn herlaadbeurt van vandaag te bevestigen (was deze voormiddag al).
Geen netwerk beschikbaar (Proximus)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Je hebt het waarschijnlijk hierover? https://allestoringen.be/problemen/proximus
Alleszins duidelijk een piek vandaag, maar ik zag niet direct een (officiële) melding van Proximus? Ofwel keek ik er over...
[
Post made via mobile device ]
Alleszins duidelijk een piek vandaag, maar ik zag niet direct een (officiële) melding van Proximus? Ofwel keek ik er over...
[

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
- Bedankt: 282 keer
internet verbindingen vallen eveneens uit op onregelmatige tijdstippen: tijdens surfen, tijdens netflix kijken!
Sinds de komst van netflix nooit een probleem, en nu plots dagelijkse storingen terwijl niets veranderd werd aan mijn setup
Sinds de komst van netflix nooit een probleem, en nu plots dagelijkse storingen terwijl niets veranderd werd aan mijn setup

Scarlet Loco, OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA