Welke setup maakt proximus op dit ogenblik met een office go & pro. Ik veronderstel dat je nog altijd niet het wan ip op je eigen apparatuur kan krijgen ?
Dan is de enige optie internet intense want het fixed ip zou je niet meer kunnen bestellen op de maxi zo te zien.
Internet office go & pro
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Bij die pro's kan je de connectie rechtstreeks laten toekomen op je router. Waarom denk je dat dit niet kan?
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 367 keer
- Bedankt: 174 keer
Ging dat niet via de zogenaamde a-mod ertussen?
[
Post made via mobile device ]
[

Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Orange Go Extreme
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 24 keer
office & go is met a-mod + technicolor, Ip wan zit op de technicolor,
office & go essential is alleen de a-mod, u krijgt van proximus de login en paswoord en doet er mee wat u wilt, eigen router/firewall of een sessie van op uw computer...
b.
office & go essential is alleen de a-mod, u krijgt van proximus de login en paswoord en doet er mee wat u wilt, eigen router/firewall of een sessie van op uw computer...
b.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 97 keer
- Bedankt: 245 keer
- Recent bedankt: 1 keer
@Benbits Thx
Wat ik vreesde dus alleen stom dat je 33,30 euro ex btw meer moet betalen omdat Proximus minder hardware zou zetten voor voor de rest het identiek zelfde product.
Je hebt dus de keuzen tussen 33,30 extra voor office pro essential met 1 ip dat je op je eigen device mag.
Of je betaalde 87,70 + 25 euro voor 4 tem 32 ip's extra, best grappig dat het goedkoper is om meer public ip's te gebruiken.
Maar ik snap ht wel dat Belgacom onnatuurlijke productdifferentatie wil maken en zo veel mogelijk onder controle houden.
Wat ik vreesde dus alleen stom dat je 33,30 euro ex btw meer moet betalen omdat Proximus minder hardware zou zetten voor voor de rest het identiek zelfde product.
Je hebt dus de keuzen tussen 33,30 extra voor office pro essential met 1 ip dat je op je eigen device mag.
Of je betaalde 87,70 + 25 euro voor 4 tem 32 ip's extra, best grappig dat het goedkoper is om meer public ip's te gebruiken.
Maar ik snap ht wel dat Belgacom onnatuurlijke productdifferentatie wil maken en zo veel mogelijk onder controle houden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 97 keer
- Bedankt: 245 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Het wordt dus helderder met de moment, alhoewel Proximus blijkbaar graag complexiteit maakt.
-> office go & pro
* Geeft ook 50 euro budget cloud exchange, maw je kan cloud exchange diensten nemen ( http://www.proximus.be/nl/id_cb_bhe/zel ... hange.html ) en die factuur wordt - 50 euro / maand gedaan.
* Er loopt een promo, -10 % op abbo geld lange termijn korting
* Bij 3 jaar contract : install -50 % ( 275 -50% )
-> 86,7 euro ( - 8,67 ) / maand dan
-> office go & pro extended
* 40 euro korting / maand zolang het contract loopt ( ik gok 1 of 3 jaar).
optie kost 57 - 40 = 17 dan en een ip pack is gratis bij go & pro std kost dat dan weer 25 euro
Zo te zien wil mijn zo weinig mogelijk de essential verkopen.
Wat ik ook ontdekt heb, de fixed ip optie zou enkel nog mogelijk zijn op de office go intense ( niet meer op de maxi ) en eigenlijk is het fixed ip een bijproduct maar krijg je ook voip kanalen : welke verschillende opties zouden hebben.
-> office go & pro
* Geeft ook 50 euro budget cloud exchange, maw je kan cloud exchange diensten nemen ( http://www.proximus.be/nl/id_cb_bhe/zel ... hange.html ) en die factuur wordt - 50 euro / maand gedaan.
* Er loopt een promo, -10 % op abbo geld lange termijn korting
* Bij 3 jaar contract : install -50 % ( 275 -50% )
-> 86,7 euro ( - 8,67 ) / maand dan
-> office go & pro extended
* 40 euro korting / maand zolang het contract loopt ( ik gok 1 of 3 jaar).
optie kost 57 - 40 = 17 dan en een ip pack is gratis bij go & pro std kost dat dan weer 25 euro
Zo te zien wil mijn zo weinig mogelijk de essential verkopen.
Wat ik ook ontdekt heb, de fixed ip optie zou enkel nog mogelijk zijn op de office go intense ( niet meer op de maxi ) en eigenlijk is het fixed ip een bijproduct maar krijg je ook voip kanalen : welke verschillende opties zouden hebben.