Pagina 1 van 1

getagd als "moeilijke klant" ?

Geplaatst: 19 maa 2015, 08:32
door hardyscript
GuntherDW schreef:EDIT: Nudat ik erover nadenk, dat ik echt jarenlang heb liggen zagen bij belgacom, en "connecties van binnenuit" zelfs gebruikt te hebben om na 3j eindelijk een paarwissel voor elkaar te krijgen stond ik getagged als "moeilijke klant". Misschien daarom dat ze tegenwoordig een beetje voorzichtig zijn hier :angel:.
ik denk niet dat ze mensen taggen als moeilijke klant

Onderwerp gesplitst (off-topic)

Re: Vectoring rollout

Geplaatst: 20 maa 2015, 12:37
door GuntherDW
hardyscript schreef:ik denk niet dat ze mensen taggen als moeilijke klant
De techniekers die mijn lijnpaar een tijdje terug kwamen wisselen hadden mij nochtans gezegd dat ze dat zagen op de papieren zeg maar.

Re: Vectoring rollout

Geplaatst: 20 maa 2015, 13:21
door Bssoft
GuntherDW schreef:
hardyscript schreef:ik denk niet dat ze mensen taggen als moeilijke klant
De techniekers die mijn lijnpaar een tijdje terug kwamen wisselen hadden mij nochtans gezegd dat ze dat zagen op de papieren zeg maar.
@GuntherDW, ik geloof daar niets van dat het ergens zou staan !
Op de papieren ...... denk al dat het meer dan 10 jaar is dat alles via een PC komt ?

Re: Vectoring rollout

Geplaatst: 20 maa 2015, 13:29
door krisken
Helemaal ongelijk kan hij niet krijgen. Ik kan je foto's tonen waar duidelijk de klant in de fout is (stekker afgebeten door lieftallig hondje) en waar Belgacom kwam herstellen. Zo een keer of 4/5 per jaar is t prijs. Zij roept en tiert en doet tegen iedereen dat komt dat ze al 2 dagen zonder tel/internet/tv zit en dat dat onze schuld is en belgacom maar sneller moet komen etc etc etc.

En effectief : in het opmerkingenveld door "HRT" (High Risk Team) opgelet : vrouw doet continue moeilijk en is niet voor rede vatbaar. Gewoon werk doen en je er niks van aantrekken.

Re: Vectoring rollout

Geplaatst: 20 maa 2015, 13:39
door heist_175
Zulke mensen moeste ze permanent op een repair profiel plaatsen.
Ga maar de lastigaard uithangen bij Telenet ofzo, stomme koe

:angel:

Re: Vectoring rollout

Geplaatst: 20 maa 2015, 15:46
door krisken
Oja : dit is het resultaat van het hondje van de madam en het Belgacom gerief... En daar mag je dus niks op zeggen, vooral niet dat ze haar keffer maar manieren moet aanleren...


Re: Vectoring rollout

Geplaatst: 20 maa 2015, 16:07
door GuntherDW
Dus krisken, als ik u mijn lijnnr geef zou je kunnen zien wat er effectief op mijn naam staat van "pas op"?

Volgens de BBox3 ben ik nog altijd "maar" 49Days 17h 2min 45Sec online. Die seconde (45 -> 46) duurt lang zeg :lol:.

Re: Vectoring rollout

Geplaatst: 20 maa 2015, 16:18
door krisken
Helaas, ik werk al een tijdje niet meer bij PX :)

Re: Vectoring rollout

Geplaatst: 20 maa 2015, 16:22
door GuntherDW
Damn, had het wel willen weten eigenlijk. Maargoed, als er andere BGC medewerkers zijn die daar toegang tot hebben en het niet erg vinden, maar zo dringend/drukkend is dat allemaal niet.

Re: Vectoring rollout

Geplaatst: 20 maa 2015, 17:25
door philippe_d
Ik denk dat je een verschil moeten maken tussen "getagd als moeilijke klant" (= permanent), of wat krisken zegt: een opmerking van de binnendiensten op het "marsbevel" van de buitendienst (= éénmalig) :wink: .

Dat laatste kan ik wel aannemen, want dat veld is ervoor gemaakt om bijkomende instructies door te geven aan de technieker.

Re: Vectoring rollout

Geplaatst: 20 maa 2015, 18:10
door didi79
GuntherDW schreef:Damn, had het wel willen weten eigenlijk. Maargoed, als er andere BGC medewerkers zijn die daar toegang tot hebben en het niet erg vinden, maar zo dringend/drukkend is dat allemaal niet.
Maak gebruik van je inzagerecht: je hebt het recht om alle informatie die een bedrijf over jou heeft, in te zien :)

Re: Vectoring rollout

Geplaatst: 20 maa 2015, 19:09
door Bssoft
Het enige wat vroeger wel altijd te zien was bij alle diensten binnen de RTT, de prioriteit dat een abonnee kreeg (van 1 tot 6).
Standaard had iedereen 6.

@Krisken. in "der tijd" bij de RTT kon je tegen een klant onbeschoft doen daarvoor, maar sinds Belgacom is dat ook al lang gedaan.

@Philippe_d, daar heb je wel gelijk in, een opmerking op het "mars/werkbevel" maar dat is ook al lang niet meer toegelaten.

Re: getagd als "moeilijke klant" ?

Geplaatst: 22 maa 2015, 00:07
door krisken
Ik weet in elk geval uit betrouwbare bron dat die info op een "marsbevel" nog steeds meegaat hoor...

Re: getagd als "moeilijke klant" ?

Geplaatst: 22 maa 2015, 06:09
door NickG
Proximus zal wel zoals elk bedrijf een CRM hebben zeker? En daarin kan perfect een hele historiek/achtergrond bijgehouden worden, incl. commentaar als moeilijke klant. Genoeg bedrijven die dit doen om hun salesmensen de juiste dingen te laten zeggen/doen toch?

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: getagd als "moeilijke klant" ?

Geplaatst: 22 maa 2015, 07:41
door Joe de Mannen
Zolang die info gebruikt wordt om u "beter" te dienen is er toch niks verkeerd mee ?
J.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: getagd als "moeilijke klant" ?

Geplaatst: 23 maa 2015, 13:54
door Bssoft
Joe de Mannen schreef:Zolang die info gebruikt wordt om u "beter" te dienen is er toch niks verkeerd mee ? J.
Dat is correct, er is een verschil tussen een opmerking/info in de trend van:
klant is een dikke zaag en een dikke vijl, gelieve hem te koeioneren of weet ik wat !
of
klant is kwaad omdat er al meerdere interventies waren .... met dit kan ik leven, daar is toch niets verkeerd mee ?
dat is toch niet hetzelfde als getagd zijn als moeilijke klant ?

Re: getagd als "moeilijke klant" ?

Geplaatst: 23 maa 2015, 14:15
door Tim H.
Bij de bank hebben ze ook een comments vlak voor allerhande extra info..

En daar kan dus ook in staan lastige klant..

Re: getagd als "moeilijke klant" ?

Geplaatst: 23 maa 2015, 14:56
door Joe de Mannen
Ik denk dat elk groot bedrijf (en klein waarschijnlijk ook) dat wel heeft, bij het ene bedrijf zal dat meer gebruikt worden dan bij een ander.
Zelf maak ik me er weinig illusies over, als ik reclameer, vind ik dat ik daar recht toe heb, vinden zij dat niet dan ga ik me dat echt niet aantrekken tenzij men mij bewijst dat ik verkeerd was. En als iets goed opgelost wordt , zeg ik het ook, zelfs als ik daar achteraf nog een extra keer voor moet bellen.

J.