getagd als "moeilijke klant" ?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 20 feb 2010, 16:35
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 300 keer
Bedankt: 30 keer

GuntherDW schreef:EDIT: Nudat ik erover nadenk, dat ik echt jarenlang heb liggen zagen bij belgacom, en "connecties van binnenuit" zelfs gebruikt te hebben om na 3j eindelijk een paarwissel voor elkaar te krijgen stond ik getagged als "moeilijke klant". Misschien daarom dat ze tegenwoordig een beetje voorzichtig zijn hier :angel:.
ik denk niet dat ze mensen taggen als moeilijke klant

Onderwerp gesplitst (off-topic)
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

hardyscript schreef:ik denk niet dat ze mensen taggen als moeilijke klant
De techniekers die mijn lijnpaar een tijdje terug kwamen wisselen hadden mij nochtans gezegd dat ze dat zagen op de papieren zeg maar.
Bssoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 618
Lid geworden op: 11 dec 2012, 14:31
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 165 keer

GuntherDW schreef:
hardyscript schreef:ik denk niet dat ze mensen taggen als moeilijke klant
De techniekers die mijn lijnpaar een tijdje terug kwamen wisselen hadden mij nochtans gezegd dat ze dat zagen op de papieren zeg maar.
@GuntherDW, ik geloof daar niets van dat het ergens zou staan !
Op de papieren ...... denk al dat het meer dan 10 jaar is dat alles via een PC komt ?
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Helemaal ongelijk kan hij niet krijgen. Ik kan je foto's tonen waar duidelijk de klant in de fout is (stekker afgebeten door lieftallig hondje) en waar Belgacom kwam herstellen. Zo een keer of 4/5 per jaar is t prijs. Zij roept en tiert en doet tegen iedereen dat komt dat ze al 2 dagen zonder tel/internet/tv zit en dat dat onze schuld is en belgacom maar sneller moet komen etc etc etc.

En effectief : in het opmerkingenveld door "HRT" (High Risk Team) opgelet : vrouw doet continue moeilijk en is niet voor rede vatbaar. Gewoon werk doen en je er niks van aantrekken.

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 16426
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
Bedankt: 1199 keer
Recent bedankt: 6 keer

Zulke mensen moeste ze permanent op een repair profiel plaatsen.
Ga maar de lastigaard uithangen bij Telenet ofzo, stomme koe

:angel:
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Oja : dit is het resultaat van het hondje van de madam en het Belgacom gerief... En daar mag je dus niks op zeggen, vooral niet dat ze haar keffer maar manieren moet aanleren...


Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

Dus krisken, als ik u mijn lijnnr geef zou je kunnen zien wat er effectief op mijn naam staat van "pas op"?

Volgens de BBox3 ben ik nog altijd "maar" 49Days 17h 2min 45Sec online. Die seconde (45 -> 46) duurt lang zeg :lol:.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Helaas, ik werk al een tijdje niet meer bij PX :)

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

Damn, had het wel willen weten eigenlijk. Maargoed, als er andere BGC medewerkers zijn die daar toegang tot hebben en het niet erg vinden, maar zo dringend/drukkend is dat allemaal niet.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 18459
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
Bedankt: 3755 keer
Recent bedankt: 9 keer
Provider

Ik denk dat je een verschil moeten maken tussen "getagd als moeilijke klant" (= permanent), of wat krisken zegt: een opmerking van de binnendiensten op het "marsbevel" van de buitendienst (= éénmalig) :wink: .

Dat laatste kan ik wel aannemen, want dat veld is ervoor gemaakt om bijkomende instructies door te geven aan de technieker.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
didi79
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1108
Lid geworden op: 25 jun 2007, 17:19
Locatie: 8930 Rekkem
Uitgedeelde bedankjes: 123 keer
Bedankt: 120 keer

GuntherDW schreef:Damn, had het wel willen weten eigenlijk. Maargoed, als er andere BGC medewerkers zijn die daar toegang tot hebben en het niet erg vinden, maar zo dringend/drukkend is dat allemaal niet.
Maak gebruik van je inzagerecht: je hebt het recht om alle informatie die een bedrijf over jou heeft, in te zien :)
Bssoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 618
Lid geworden op: 11 dec 2012, 14:31
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 165 keer

Het enige wat vroeger wel altijd te zien was bij alle diensten binnen de RTT, de prioriteit dat een abonnee kreeg (van 1 tot 6).
Standaard had iedereen 6.

@Krisken. in "der tijd" bij de RTT kon je tegen een klant onbeschoft doen daarvoor, maar sinds Belgacom is dat ook al lang gedaan.

@Philippe_d, daar heb je wel gelijk in, een opmerking op het "mars/werkbevel" maar dat is ook al lang niet meer toegelaten.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Ik weet in elk geval uit betrouwbare bron dat die info op een "marsbevel" nog steeds meegaat hoor...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 53 keer

Proximus zal wel zoals elk bedrijf een CRM hebben zeker? En daarin kan perfect een hele historiek/achtergrond bijgehouden worden, incl. commentaar als moeilijke klant. Genoeg bedrijven die dit doen om hun salesmensen de juiste dingen te laten zeggen/doen toch?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6984
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 685 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Zolang die info gebruikt wordt om u "beter" te dienen is er toch niks verkeerd mee ?
J.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Bssoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 618
Lid geworden op: 11 dec 2012, 14:31
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 165 keer

Joe de Mannen schreef:Zolang die info gebruikt wordt om u "beter" te dienen is er toch niks verkeerd mee ? J.
Dat is correct, er is een verschil tussen een opmerking/info in de trend van:
klant is een dikke zaag en een dikke vijl, gelieve hem te koeioneren of weet ik wat !
of
klant is kwaad omdat er al meerdere interventies waren .... met dit kan ik leven, daar is toch niets verkeerd mee ?
dat is toch niet hetzelfde als getagd zijn als moeilijke klant ?
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 759
Lid geworden op: 29 nov 2011, 22:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

Bij de bank hebben ze ook een comments vlak voor allerhande extra info..

En daar kan dus ook in staan lastige klant..
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6984
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 685 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Ik denk dat elk groot bedrijf (en klein waarschijnlijk ook) dat wel heeft, bij het ene bedrijf zal dat meer gebruikt worden dan bij een ander.
Zelf maak ik me er weinig illusies over, als ik reclameer, vind ik dat ik daar recht toe heb, vinden zij dat niet dan ga ik me dat echt niet aantrekken tenzij men mij bewijst dat ik verkeerd was. En als iets goed opgelost wordt , zeg ik het ook, zelfs als ik daar achteraf nog een extra keer voor moet bellen.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”