ik heb een account bij VOIP Tiger en Asterisk geeft mooi aan dat deze geregistreerd is. Als ik echter een uitgaande oproep probeer uit te voeren krijg ik het volgende:
Code: Selecteer alles
-- Executing [002xxxxxxx@DLPN_Default:1] Macro("SIP/2531-00000026", "trunkdial-failover-0.3,SIP/trunk_3/02xxxxxxx,,trunk_3,") in new stack
-- Executing [[email protected]:1] GotoIf("SIP/2531-00000026", "0?1-fmsetcid,1") in new stack
-- Executing [[email protected]:2] GotoIf("SIP/2531-00000026", "0?1-setgbobname,1") in new stack
-- Executing [[email protected]:3] Set("SIP/2531-00000026", "CALLERID(num)=") in new stack
-- Executing [[email protected]:4] GotoIf("SIP/2531-00000026", "0?1-dial,1") in new stack
-- Executing [[email protected]:5] Goto("SIP/2531-00000026", "1-dial,1") in new stack
-- Goto (macro-trunkdial-failover-0.3,1-dial,1)
-- Executing [[email protected]:1] Dial("SIP/2531-00000026", "SIP/trunk_3/02xxxxxxx") in new stack
== Using SIP RTP CoS mark 5
-- Called SIP/trunk_3/02xxxxxxx
-- Got SIP response 603 "Declined" back from 148.251.217.227:5060
-- SIP/trunk_3-00000027 is busy
== Everyone is busy/congested at this time (1:1/0/0)
Ik vermoed dat ik op mijn Gigaset telefoon exact hetzelfde voor heb want ook daar krijg ik een 603 error.
Ik heb ook nog een Cisco spa-112 en daarmee kan ik wel outgoing calls doen.
Al deze accounts zijn aangemaakt via de interface van MyVOIPTiger en hebben krediet.