Visual Voicemail voor iOS plots actief

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
kimme
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

Hoi allen!

Gisteren heb ik een carrier update gekregen voor mijn iPhone 6plus. Ik had er verder niet naar gekeken maar vandaag had ik een gemiste oproep en toen ik Siri naar men voicemail vroeg bleek Visual Voicemail actief te zijn.
Ik weet niet of het bij iedereen al actief is maar ik wou het via deze weg toch even melden.

Gegevens:

Base B49
iPhone 6 Plus 64Gb met iOS 8.3 (DP)

Ik zal het straks eens testen met de iPhone 5 (8.1.3) van mijn vriendin wanneer ze thuis is.
Bijlagen
IMG_3441.jpg
Laatst gewijzigd door kimme 03 maa 2015, 15:00, in totaal 1 gewijzigd.
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Carrier file heeft welke versie nu? Base 18.1? In ieder geval zou dit wel tof zijn moest dit effectief zo uitgerold worden. 'k Ga eens mijn Base sim (B25) testen in m'n iPhone 6 plus.
kimme
Member
Member

iRockabizzydilly schreef:Carrier file heeft welke versie nu? Base 18.1? In ieder geval zou dit wel tof zijn moest dit effectief zo uitgerold worden. 'k Ga eens mijn Base sim (B25) testen in m'n iPhone 6 plus.
Inderdaad. BASE 18.1
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster

Hier direct na invoeren van pincode een melding in verband met carrier file update, en effectief plots Visual Voicemail op 8.1.3! Ik denk dat we Proximus echter nooit zullen zien volgen...

Edit: Als ik mezelf opbel krijg ik wel m'n persoonlijke boodschap, maar direct volgt er een melding "Sorry, uw opdracht is mislukt" en wordt er afgehaakt. Proximus => Base.
kimme
Member
Member

iRockabizzydilly schreef:Hier direct na invoeren van pincode een melding in verband met carrier file update, en effectief plots Visual Voicemail op 8.1.3! Ik denk dat we Proximus echter nooit zullen zien volgen...

Edit: Als ik mezelf opbel krijg ik wel m'n persoonlijke boodschap, maar direct volgt er een melding "Sorry, uw opdracht is mislukt" en wordt er afgehaakt. Proximus => Base.
Misschien moet VisualVoicemail nog geactiveerd worden op je telefoonnummer. Ik heb dit indertijd met een Android-telefoon gedaan. Was toen een bepaalde nummer die je moest bellen voor activatie. Na snel wat te googlen kan ik hier niet meteen iets van terugvinden spijtig genoeg.
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
Bedankt: 108 keer
Provider
Te Koop forum

't is moeilijk om vooruit te lopen, maar zou dit kunnen betekenen dat het ook voor Mobile Vikings beschikbaar komt, of is dat echt enkel voor Base klanten dan ?
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster

Een ding is zeker, met deze stap stijgt de kans alleen maar dat het ook voor Mobile Vikings mogelijk zou worden.
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster

Intussen werkt het zonder issues, niets moeten doen. Het is een keuzemogelijkheid die alle operatoren zouden moeten hebben en niet enkel voor iPhone. Er blijft nu dus maar één hopeloos achter.
kimme
Member
Member

Ik heb het zonet getest op de iPhone 5 van mijn vriendin. De eerste keer werkte het niet aangezien VV niet actief stond bij haar.

Oplossing :

1933 bellen. Optie 7. Optie 1. Als ik me niet vergis. Hiermee activeer je het.

Daarna werkte het probleemloos.

Mijn vriendin vindt het ook al geweldig. [FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND WINKING EYE]
kippewit
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Ben benieuwd of en zoja wanneer MV hier gebruik van kan maken. Ben zelf bij MV en kreeg gisteren ook een carrier update naar 18.1, maar vooralsnog geen visual voicemail.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”