Hey,
Mijn kinderen willen een eigen tablet kopen, het budget is maar 80 a100 euro. Ze zijn maar rond de 8 jaar, dus HD e.d.moet het niet echt zijn. Langs de andere kant, al die spelletjes vragen wss wel snel een hoop rekenkracht.
En je wil natuurlijk wel zoveel mogelijk bang for the buck.
Wat raden jullie aan, bedankt!
Aankoop tablet advies
- mailracer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
- Bedankt: 315 keer
Lenco cooltab ? Maar mijn advies is om het niet te doen. Het kan soms een vergif zijn als de afspraken er rond niet nagekomen worden. Ik ken jouw situatie niet maar ik zou zo een tablet pas in huis halen als hun plechtige communie er aan komt.
[
Post made via mobile device ]
[
Post made via mobile device ]
[

[

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 38 keer
Mijn dochter van 6 heeft al meer dan een jaar een onda V972 (10 inch) en dat gaat zéér goed. Enkel in de wagen of als ze toestemming krijgt van ons (vb op restaurant).
Speelt met alle gemak spelletjes, start films, ...
Speelt met alle gemak spelletjes, start films, ...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 104 keer
Die Hudl2 ziet er wel intressant uit, maar ik zie dat alles in Pond is, leveren die aan belgie?
- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
- Bedankt: 1199 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Ofwel geef je een oudere tablet van uzelf door en tracteer je uzelf op een Amoled tablet (Samsung Tab S).
Ofwel kijk je eens op 2de hands ofzo?
Ik denk dat je meer plezier gaat hebben van een oudere high-end tablet dan van een prul van €80 met kl*te specs (scherm resolutie, ...)
Ik heb net mijn chinese-import tablet verpatst voor €50, had prima geweest in uw situatie.
edit: tablet was 1,5j oud
Ofwel kijk je eens op 2de hands ofzo?
Ik denk dat je meer plezier gaat hebben van een oudere high-end tablet dan van een prul van €80 met kl*te specs (scherm resolutie, ...)
Ik heb net mijn chinese-import tablet verpatst voor €50, had prima geweest in uw situatie.
edit: tablet was 1,5j oud
Laatst gewijzigd door heist_175 30 jan 2015, 08:57, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
Ik heb geen praktische ervaring of Tesco rechtstreeks levert naar België.boran_blok schreef:Die Hudl2 ziet er wel intressant uit, maar ik zie dat alles in Pond is, leveren die aan belgie?
Uiteindelijk heeft de Sint tablets van Lenovo gebracht (Yoga Tablet 2).

Bron: Tesco17. International Use
Tesco.com makes no promise that materials on the Tesco.com Site are appropriate or available for use in locations outside the United Kingdom, and accessing the Tesco.com Site from territories where its contents are illegal or unlawful is prohibited. If you choose to access this site from locations outside the United Kingdom, you do so on your own initiative and are responsible for compliance with local laws.
Op eBay UK wordt de Hudl2 nieuw aangeboden met de mogelijkheid om international te versturen...
Edit:
Neen, ze verzenden allicht niet rechtstreeks naar België.
Bron: Tesco, Terms & Conditions17.2 Please note that we only deliver to addresses within England, Scotland, Wales and Northern Ireland.