Bron: https://nl.aldi.be/aldi_all_in_one_prin ... 18074.html
Op Tweakers staat deze aangeprijst tegen 79,99 euro.
Specificaties: http://tweakers.net/pricewatch/428590/h ... ificaties/

Ik vind dit best intresant,dat bepaalde promoties hier kunnen besproken worden.(Mss zou het best in een aparte venster gebeuren?).MClaeys schreef:Hij wou gewoon een aanbieding plaatsen die mogelijk interessant is voor mede Userbasers. Daar is toch niks mis mee? Is hier nog al gebeurd, vaak met interessante discussies over al-dan niet betere aanbiedingen/modellen.
Ik wilde inderdaad interessante aanbiedingen zichtbaar maken voor mede surfers. Regelmatig kom ik aanbiedingen te laat tegen.fluppie schreef:Ik vind dit best intresant,dat bepaalde promoties hier kunnen besproken worden.(Mss zou het best in een aparte venster gebeuren?).MClaeys schreef:Hij wou gewoon een aanbieding plaatsen die mogelijk interessant is voor mede Userbasers. Daar is toch niks mis mee? Is hier nog al gebeurd, vaak met interessante discussies over al-dan niet betere aanbiedingen/modellen.
Is die dan minder goed dan de andere (budget) HP printers (zoals vb de F4500 series) ?D3bian schreef:Eigen ervaring met de ENVY reeks, niet zo goed.
Ik ben al gaan zoeken of er zo'n subforum bestaat binnen Userbase. Ik vind echter alleen deze discussie uit 2012 waaruit geen resultaat gekomen is: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 1&start=20krisken schreef:Gluurbuur : bedankt hiervoor! Niet dat dit voor mij interessant is, maar misschien voor anderen wel!
Ik zou inderdaad ook voorstander zijn van een apart subforum hiervoor, we kennen allemaal wel zo aanbiedingen!
Om deze reden mijn post.Edward Valckx schreef:Persoonlijk vind ik het toch maar een soort vervuiling van het forum, als er reklame gepost wordt, zonder enige concrete vraag. Ik krijg al genoeg reklame te zien overal...
Als je geen aanbiedingen wil missen, kan je je aansluiten op hun mailinglijsten.
Voor mij wel, de oppik/uitspuwlade is heeeeeel gevoelig, hij is luidruchtig, en neemt ofwel meerdere vellen papier op ofwel kan hij geen opnemen (HP brightwhite papier, dus goede kwaliteit)philippe_d schreef:Is die dan minder goed dan de andere (budget) HP printers (zoals vb de F4500 series) ?D3bian schreef:Eigen ervaring met de ENVY reeks, niet zo goed.
Dus vanaf nu is reklame (want dat was het oorspronkelijke bericht voor 100%) toegelaten op dit forum? En dan hopen dat er een interessante discussie uit ontstaat?philippe_d schreef:Ik ben akkoord.
Het is zeker leerrijk, maar er is een verschil tussen een topic openen met een concrete vraag voor aankoopadvies, en een topic openen om hier willekeurig promo's te posten die "interessant" kunnen zijn voor god-wie-weet-het. In dat laatste geval voldoet Promobutler perfect.Slafes schreef:De bijhorende discussie is steeds leerrijk en dat weet promobutler natuurlijk niet te zeggen...
Philippe, voor jou hetzelfde antwoord als voor Slafes. Indien je echt iets wou kopen waarvan je weinig afwist had je waarschijnlijk wel een topic geopend, en daar heeft denk ik niemand een probleem mee. Als er toevallig een promo is terwijl er een topic met aankoopadvies aan de gang is, kan deze misschien wel aangehaald worden, maar ik denk dat een promo op zich nooit de aanleiding mag worden om hier topics te openen. Dan vervaagt gewoon de grens tussen reclame/spam/...philippe_d schreef:Ik ben akkoord.
Hoewel de TS geen vraag had, is er hier toch over dit toestel een informatieve topic ontstaan.
Ik was van plan om mij er een aan te schaffen, op basis van de commentaren hierboven doe ik het niet.
Dus vanaf nu als ik een interessante aanbieding zie start ik een topic met: is deze Aldi-aanbieding: HP® ENVY 4502 e-All-In-One printer een goede aankoop? Ook al ben ik niet van plan deze te kopen en wens ik het gewoon onder aandacht te brengen? Volgens mij gaat dat net meer misbruik in het leven roepen, want iedereen die zijn eigen zaak wil promoten kan dus om "advies vragen".Kenw00t schreef:Het is zeker leerrijk, maar er is een verschil tussen een topic openen met een concrete vraag voor aankoopadvies, en een topic openen om hier willekeurig promo's te posten die "interessant" kunnen zijn voor god-wie-weet-het. In dat laatste geval voldoet Promobutler perfect.Slafes schreef:De bijhorende discussie is steeds leerrijk en dat weet promobutler natuurlijk niet te zeggen...