Aldi-aanbieding: HP® ENVY 4502 e-All-In-One printer

Heb je vragen of wil je een ervaring delen over elektrische apparaten? Dat kan hier!
Plaats reactie
Gluurbuur
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 38 keer

De Aldi in België heeft morgen 2015-01-14 een interessante aanbieding voor de alles-in-een-printer HP ENVY 4502 e-All-In-One voor 69,99 euro.

Bron: https://nl.aldi.be/aldi_all_in_one_prin ... 18074.html

Op Tweakers staat deze aangeprijst tegen 79,99 euro.
Specificaties: http://tweakers.net/pricewatch/428590/h ... ificaties/

Afbeelding
Probeer de Europese zoekmachine Qwant: https://www.qwant.com/
honda4life
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Bedankt: 391 keer
Provider

Eeuh, ja...
Wat wil je hiermee zeggen?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 347 keer

Hij wou gewoon een aanbieding plaatsen die mogelijk interessant is voor mede Userbasers. Daar is toch niks mis mee? Is hier nog al gebeurd, vaak met interessante discussies over al-dan niet betere aanbiedingen/modellen.
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
Bedankt: 1196 keer
Recent bedankt: 14 keer

wat dat betreft: ik zou nooit nog een deskjet printer kopen met inkt
sinds laserprinters spectaculair in prijs zijn gedaald, koop en adviseer ik steevast laserprinters...

Laser + kleur + scan/print
Dan zou ik de Samsung CLX3305 nemen, €182.
Dat is wel een stukje duurder, maar je zal nooit moeten kl*ten met inkt, die verdroogt of weet ik wat nog allemaal....
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 26 keer

Eigen ervaring met de ENVY reeks, niet zo goed. Al via Coolblue gekocht, en binnen de maand mogen terugsturen voor herstelling. Ik krijg een nieuw om het andere te vervangen, onmiddellijk ook problemen mee. Toestelleke is zeer licht en fragiel, mijns inziens mag je voor 70 Euro toch betere kwaliteit verwachten.
Afbeelding
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 68 keer

MClaeys schreef:Hij wou gewoon een aanbieding plaatsen die mogelijk interessant is voor mede Userbasers. Daar is toch niks mis mee? Is hier nog al gebeurd, vaak met interessante discussies over al-dan niet betere aanbiedingen/modellen.
Ik vind dit best intresant,dat bepaalde promoties hier kunnen besproken worden.(Mss zou het best in een aparte venster gebeuren?).
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 157 keer

Voor 70 euro betere kwaliteit ? Ik denk net dat dat niet kan, dat is het probleem met deze aanbieding. Scanner, fax, printer zw, printer kleur etc.
Te veel techniek voor te weinig geld ...
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
D3bian
Elite Poster
Elite Poster

Is geen fax hoor, en teveel techniek weet ik nog zo niet. Is op zich gewoon een kopieertoestel dat waarmee je ook kan printen en scannen.

Canon Pixma is beter en kost minder (en is robuuster). Ik waarschuw liever de mensen die hier geld aan gaan uitgeven. En zij die mij kennen weten dat ik een HP fanboy in hart en nieren was, totdat ik dus met dit type toestel in aanraking kwam.
Afbeelding
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 347 keer
Bedankt: 249 keer

Voor die prijs zijn er al honderden van hetzelfde soort wegwerpmodellen te krijgen. Ze lokken u met een lage prijs, tot wanneer je inkt moet gaan kopen of het ding net na de 2 jaar garantie er de brui aan geeft. Ik ga nooit meer terug naar inkjets! Als je zo weinig afdrukt, ga da naar een kopieercenter of koop een laser- of LED-multifunctional als je toch kost wat kost zoiets in huis wil.
alfa_ajx732
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 8 keer

denk aan de inktpatronen!
en de nadelen van slechts 1 kleur patroon.
Provider: Scarlet Trio
Voip: Scarlet; Voipbuster; Hotvoip
Modem/Router: Fritz!Box 7590 FW 07.50 (Sync 100/30)
DECT: Fritz!Fon M2 + C4; 2 x Fritz!Dect Repeater 100; Fritz!Dect 200
Wifi rep: Fritz!Wlan Repeater 1750E+3000; powerl 1220/1260
NAS: Synology DS215J; QNAP TS110+TS221
TV: Telenet CI+ + AD2200; Scarlet/Prox. 2xV4
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 347 keer

Klopt, afzonderlijke kleuren zouden ze toch moeten gaan verplichten in inkjets. Om die reden hier thuis overgegaan naar laserprinter (en omdat ze er op mijn stageplaats eentje op overschot hadden staan). Enige nadeel is daar de prijs van de toners.
leohein
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 11 keer

Hier al jaren tevreden van een canon inktjet, maar met doorzichtige hervulbare cartridges (afzonderlijke cartridge per kleur) :-)
Dit + chip resetter en bijvullen maar. Loopt nu al goed voor 3 a 4 jaren.
Ik dacht dat een hervul beurt me zo ongeveer een halve eur kost per cartridge, maar het precieze bedrag weet ik niet meer. Kwa tijd is het ongeveer +- 20 minuten nodig om alles te hervullen om de 3 a 6 maanden ongeveer.
Gluurbuur
Plus Member
Plus Member

fluppie schreef:
MClaeys schreef:Hij wou gewoon een aanbieding plaatsen die mogelijk interessant is voor mede Userbasers. Daar is toch niks mis mee? Is hier nog al gebeurd, vaak met interessante discussies over al-dan niet betere aanbiedingen/modellen.
Ik vind dit best intresant,dat bepaalde promoties hier kunnen besproken worden.(Mss zou het best in een aparte venster gebeuren?).
Ik wilde inderdaad interessante aanbiedingen zichtbaar maken voor mede surfers. Regelmatig kom ik aanbiedingen te laat tegen.

Wat bedoel je met een apart venster? Een apart subforum? Ik heb namelijk nog een redelijk interessante aanbieding gezien.
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 146 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Ik begin eerlijk gezegd terug te komen van die "afzonderlijke inkttankjes per kleur". Bij printers die volgens dit principe werken hoort de printkop bij de printer, en niet bij de inktcassette. Ik heb al veel printers gezien waarbij inkt in de printkop opgedroogd is, en da's een drama om die terug ontstopt te krijgen. Vaak lukt het zelfs niet. Een nieuwe printkop kost vaak meer dan de hele printer gekost heeft, ALS die al vervangbaar is.
Bij een printer met "driekleuren cartridge" zit de printkop bijna altijd in de inktcassette, dus als als de kop verstopt zit kan je altijd nog gewoon een nieuwe inktcassette kopen. Als je niet veel print is de driekleuren cartridge nog zo slecht niet...
krisken
userbase crew
userbase crew
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Gluurbuur : bedankt hiervoor! Niet dat dit voor mij interessant is, maar misschien voor anderen wel!
Ik zou inderdaad ook voorstander zijn van een apart subforum hiervoor, we kennen allemaal wel zo aanbiedingen!

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
Bedankt: 3747 keer
Recent bedankt: 13 keer
Provider

D3bian schreef:Eigen ervaring met de ENVY reeks, niet zo goed.
Is die dan minder goed dan de andere (budget) HP printers (zoals vb de F4500 series) ?
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gluurbuur
Plus Member
Plus Member

krisken schreef:Gluurbuur : bedankt hiervoor! Niet dat dit voor mij interessant is, maar misschien voor anderen wel!
Ik zou inderdaad ook voorstander zijn van een apart subforum hiervoor, we kennen allemaal wel zo aanbiedingen!
Ik ben al gaan zoeken of er zo'n subforum bestaat binnen Userbase. Ik vind echter alleen deze discussie uit 2012 waaruit geen resultaat gekomen is: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 1&start=20

Interessante aanbiedingen dus in de reeds bestaande subforums posten neem ik aan?
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 108 keer

Persoonlijk vind ik het toch maar een soort vervuiling van het forum, als er reklame gepost wordt, zonder enige concrete vraag. Ik krijg al genoeg reklame te zien overal...

Als je geen aanbiedingen wil missen, kan je je aansluiten op hun mailinglijsten.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 242 keer
Bedankt: 765 keer
Recent bedankt: 6 keer

Printers blijven duur voor mij vrees ik, omdat ik erop sta dat ze een netwerkaansluiting hebben, ipv usb.
Tegenwoordig hebben ze al vaak wifi, maar voor een rj45 betaal je je nog altijd bijna blauw.

Opt werk hebben we van die colorcubes staan, die met een soort was printen.
Geen idee of dat goedkoper is dan laser, of ook maar bestaat in consumentenmodel.
Is wel properder om inkt te wisselen :-)

honda4life
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Bedankt: 391 keer
Provider

Edward Valckx schreef:Persoonlijk vind ik het toch maar een soort vervuiling van het forum, als er reklame gepost wordt, zonder enige concrete vraag. Ik krijg al genoeg reklame te zien overal...

Als je geen aanbiedingen wil missen, kan je je aansluiten op hun mailinglijsten.
Om deze reden mijn post.
Vooral waar trek je de grens hé.
Vandaag is het Aldi, morgen is het een artikel uit mijn eigen webshop,... Ik vind ook dat er een serieuze concrete vraag bij hoort.

✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 68 keer

Een apart Subforum zou mss wel intresant kunnen zijn,het is nu niet dat ik iedere week de reklamefolders zit na te pluizen.
Het is natuurlijk aan de UB verantwoordelijken om te bepalen welke art. erin mogen besproken worden.
Ik vraag me ook wel soms af,of bepaalde dingen(bij lage prijs dicounters) goed van kwaliteit zijn.
En langs de andere kant,als het over muziek install gaat(bijv.),kan ik mss nog mijn steentje bijbrengen.
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster

Er bestaan daarvoor websites die alle promo's verzamelen:
http://www.promobutler.be/nl/

Lijkt me zinloos om dat hier ook nog eens over te doen.
krisken
userbase crew
userbase crew
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

@Kenw00t : ik bedoel promo's specifiek op IT materiaal zou hier interessant zijn. Tussen de talloze folders en promo's gaan lopen op promobutler heb ik ook geen zin in :). Het kan mij weinig schelen of de tampons in de reclame staan, maar mocht er een externe harddisk zijn die interessant was, dan zou ik wel eens durven langs lopen...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster

krisken, dat is ook de bedoeling van die website. Klik in het menu eens op "Promoties", en je zal zien dat alles mooi in een categorie is gezet. Voor ons is dan relevant: Computers en Telecom. Deze bevatten verder nog subcategorieën en indien gewenst kan je zelfs een account aanmaken om op basis van die (sub)categorieën een persoonlijke filter aan te maken. Wat wil je nog meer?
D3bian
Elite Poster
Elite Poster

philippe_d schreef:
D3bian schreef:Eigen ervaring met de ENVY reeks, niet zo goed.
Is die dan minder goed dan de andere (budget) HP printers (zoals vb de F4500 series) ?
Voor mij wel, de oppik/uitspuwlade is heeeeeel gevoelig, hij is luidruchtig, en neemt ofwel meerdere vellen papier op ofwel kan hij geen opnemen (HP brightwhite papier, dus goede kwaliteit)
Afbeelding
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Ik vind dat het hier moet kunnen staan... De bijhorende discussie is steeds leerrijk en dat weet promobutler natuurlijk niet te zeggen...
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
Bedankt: 3747 keer
Recent bedankt: 13 keer
Provider

Ik ben akkoord.
Hoewel de TS geen vraag had, is er hier toch over dit toestel een informatieve topic ontstaan.
Ik was van plan om mij er een aan te schaffen, op basis van de commentaren hierboven doe ik het niet.

Mijn huidige printer (HP Photosmart C4380) zal nog wel een tijdje meegaan.
Nadeel: ondersteunt geen AirPrint (voorlopig opgelost door AirPrint te installeren op Windows 7: de Apple's in huis kunnen dus printen via de PC)
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

al drie HP's gehad en miserie, nee dank u ....

heb wel goede ervaring met een canon 5150 uit den Aldi, zodanig, dat ik nog een tweede 2dehands heb gekocht

10 euro inkt uit den action voor 5 cartridges (normaal bij canon een 60 euro), onverslaanbaar om zo af te drukken .... en geen verschil zichtbaar tov originele inkt
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 108 keer

philippe_d schreef:Ik ben akkoord.
Dus vanaf nu is reklame (want dat was het oorspronkelijke bericht voor 100%) toegelaten op dit forum? En dan hopen dat er een interessante discussie uit ontstaat?
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster

Slafes schreef:De bijhorende discussie is steeds leerrijk en dat weet promobutler natuurlijk niet te zeggen...
Het is zeker leerrijk, maar er is een verschil tussen een topic openen met een concrete vraag voor aankoopadvies, en een topic openen om hier willekeurig promo's te posten die "interessant" kunnen zijn voor god-wie-weet-het. In dat laatste geval voldoet Promobutler perfect.

Indien iemand niet weet of een promo interessant is en echt wil overgaan tot aankoop, maar advies nodig heeft, dan heb ik er minder tot geen problemen mee en zal ik die helpen om een goede keuze te maken.
philippe_d schreef:Ik ben akkoord.
Hoewel de TS geen vraag had, is er hier toch over dit toestel een informatieve topic ontstaan.
Ik was van plan om mij er een aan te schaffen, op basis van de commentaren hierboven doe ik het niet.
Philippe, voor jou hetzelfde antwoord als voor Slafes. Indien je echt iets wou kopen waarvan je weinig afwist had je waarschijnlijk wel een topic geopend, en daar heeft denk ik niemand een probleem mee. Als er toevallig een promo is terwijl er een topic met aankoopadvies aan de gang is, kan deze misschien wel aangehaald worden, maar ik denk dat een promo op zich nooit de aanleiding mag worden om hier topics te openen. Dan vervaagt gewoon de grens tussen reclame/spam/...
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 157 keer

Ik vind ook dat een topic Interessante ict aanbiedingen (bij voorkeur gericht op particulieren) hier best nuttig kan zijn, vooral ook door de commentaren die volgen.
De TS moet duidelijk de productnaam vermelden in het onderwerp, zoals de TS hier overigens ook deed.

Uiteraard mag het niet de bedoeling zijn er zelf financieel beter van te worden (reclame voor de eigen zaak ...). In die zin heb ik meer problemen met de berichtjes over die bankaanbiedingen hier ...
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
jos123
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 62 keer

Ik ben ook voorstander van een aparte subforum bv met titel aanbiedingen of promoties, is ordelijker zo.
Internet: edpnet internet vdsl
Telefonie: Weepee + FreeVoipDeal - Fritzbox 7360 V1 06.31
Modem/Router:Fritzbox 7360 V1 06.31
Mobiel: Base PRO Connect, onbeperkt bellen + sms + 5GB data 4G
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Kenw00t schreef:
Slafes schreef:De bijhorende discussie is steeds leerrijk en dat weet promobutler natuurlijk niet te zeggen...
Het is zeker leerrijk, maar er is een verschil tussen een topic openen met een concrete vraag voor aankoopadvies, en een topic openen om hier willekeurig promo's te posten die "interessant" kunnen zijn voor god-wie-weet-het. In dat laatste geval voldoet Promobutler perfect.
Dus vanaf nu als ik een interessante aanbieding zie start ik een topic met: is deze Aldi-aanbieding: HP® ENVY 4502 e-All-In-One printer een goede aankoop? Ook al ben ik niet van plan deze te kopen en wens ik het gewoon onder aandacht te brengen? Volgens mij gaat dat net meer misbruik in het leven roepen, want iedereen die zijn eigen zaak wil promoten kan dus om "advies vragen".

Ik zie het verschil zo niet... Uiteindelijk zijn er mensen die NIET tot de aankoop over gegaan zijn na het lezen van teleurstellende berichten.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 97 keer
Bedankt: 245 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Wel off topic misschien een forum onderdeel maken "Goede aanbiedingen (it)" zoals bon plans op het adsl-bc forum kan misschien wel ergens naast te koop bestaan.
Plaats reactie

Terug naar “Elektrische apparaten”