Voicemail uitschakelen
Geplaatst: 10 jan 2015, 13:39
Volgend probleem doet zich voor, gaat om een Pay & Go herlaadkaart.
Als we inloggen op de e-services gekoppeld aan het Pay & Go nummer zijn er geen geactiveerde diensten. Voicemail staat bij 'beschikbaar', maar dus niet bij 'actief'. Uitgeschakeld zoals we willen. Bellen we naar dat nummer, komen we na 4 tonen al op de voicemail. Android toestel, in de instellingen gaan kijken en daar staat inderdaad nog een doorschakeling naar de voicemail bij 'bezet', 'buiten bereik' of 'geen antwoord'. Elk item heeft een toets 'uitschakelen', maar bij alle 3 krijgen we de melding dat het geweigerd wordt door het netwerk en krijgen we dit dus niet uitgeschakeld.
De klantendienst kon niet meer helpen en zegt dat het aan hun kant uitstaat - wat ook blijkt uit de e-services. Het toestel heeft elke keer een tijdje nodig en 'leest' de instellingen van ergens, want als we het doorschakelscherm openen staat er eerst overal 'uitgeschakeld' met de melding 'lezen...' en na 2-3 seconden komen de voicemail nummers er op.
Iemand nog ideeën wat we nu nog kunnen doen? (Behalve het toestel resetten dan, want dat is denk ik de laatste oplossing)
Als we inloggen op de e-services gekoppeld aan het Pay & Go nummer zijn er geen geactiveerde diensten. Voicemail staat bij 'beschikbaar', maar dus niet bij 'actief'. Uitgeschakeld zoals we willen. Bellen we naar dat nummer, komen we na 4 tonen al op de voicemail. Android toestel, in de instellingen gaan kijken en daar staat inderdaad nog een doorschakeling naar de voicemail bij 'bezet', 'buiten bereik' of 'geen antwoord'. Elk item heeft een toets 'uitschakelen', maar bij alle 3 krijgen we de melding dat het geweigerd wordt door het netwerk en krijgen we dit dus niet uitgeschakeld.
De klantendienst kon niet meer helpen en zegt dat het aan hun kant uitstaat - wat ook blijkt uit de e-services. Het toestel heeft elke keer een tijdje nodig en 'leest' de instellingen van ergens, want als we het doorschakelscherm openen staat er eerst overal 'uitgeschakeld' met de melding 'lezen...' en na 2-3 seconden komen de voicemail nummers er op.
Iemand nog ideeën wat we nu nog kunnen doen? (Behalve het toestel resetten dan, want dat is denk ik de laatste oplossing)