Voicemail uitschakelen

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Rverm
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Volgend probleem doet zich voor, gaat om een Pay & Go herlaadkaart.

Als we inloggen op de e-services gekoppeld aan het Pay & Go nummer zijn er geen geactiveerde diensten. Voicemail staat bij 'beschikbaar', maar dus niet bij 'actief'. Uitgeschakeld zoals we willen. Bellen we naar dat nummer, komen we na 4 tonen al op de voicemail. Android toestel, in de instellingen gaan kijken en daar staat inderdaad nog een doorschakeling naar de voicemail bij 'bezet', 'buiten bereik' of 'geen antwoord'. Elk item heeft een toets 'uitschakelen', maar bij alle 3 krijgen we de melding dat het geweigerd wordt door het netwerk en krijgen we dit dus niet uitgeschakeld.

De klantendienst kon niet meer helpen en zegt dat het aan hun kant uitstaat - wat ook blijkt uit de e-services. Het toestel heeft elke keer een tijdje nodig en 'leest' de instellingen van ergens, want als we het doorschakelscherm openen staat er eerst overal 'uitgeschakeld' met de melding 'lezen...' en na 2-3 seconden komen de voicemail nummers er op.

Iemand nog ideeën wat we nu nog kunnen doen? (Behalve het toestel resetten dan, want dat is denk ik de laatste oplossing)
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

Ik heb dit probleem ook gehad. In- en uitschakelen via de e-Services had geen effect, de voicemail bleef actief. Ik heb toen naar de klantendienst gebeld en die hebben het kunnen uitschakelen. Ik zou aanraden om opnieuw te bellen (tijdens de normale uren, anders heb je kans dat je bij een outsourcing callcenter terecht komt en die kunnen en weten bijna niets).
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”