Kan iemand me vertellen dat Bbox3 Sagem Nat loopback ondersteunt en hoe ik dit moet instellen.
Ik denk dat ik hiervoor als admin of expert moet inloggen.
Kan iemand me helpen?
Kristof
Nat loopback Bbox3 Sagem
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 6 keer
Sinds ongeveer een maand beschikken wij over een Proximus internetverbinding en dus ook een Bbox3 (Sagem).
Hierop werkt NAT loopback echter niet. Het lukt wel om te connecteren via een dynamic DNS hostname op verplaatsing, maar niet vanuit het lokale LAN netwerk achter de Bbox3.
Daarnaast merk ik ook op dat de Bbox3 wel een "PROXIMUS_FON" SSID uitzendt, maar geen "PROXIMUS_AUTO_FON". Volgens wat ik hier op het forum lees, zou de Bbox3/S nochtans ook dit tweede netwerk moeten mee uitzenden. Weet er iemand waar dit mogelijks aan zou kunnen liggen? Of wat hier aan gedaan kan worden?
Nog wat informatie over onze Bbox3:
Softwareversie 6.28.212A
GUI-versie 5.0.12
Hardwareversie 2.1
Op het tabblad waar de FON hotspot-functie in- en uitgeschakeld kan worden staat dit:
FONcp (FON captive portal)
Status hotspot is actief : in werking
WLanGWcp
Status hotspot is niet actief : uitgeschakeld
WLanGWeap
Ik zie echter geen mogelijkheid om deze 2 laatste vermeldingen in te schakelen.
Hierop werkt NAT loopback echter niet. Het lukt wel om te connecteren via een dynamic DNS hostname op verplaatsing, maar niet vanuit het lokale LAN netwerk achter de Bbox3.
Daarnaast merk ik ook op dat de Bbox3 wel een "PROXIMUS_FON" SSID uitzendt, maar geen "PROXIMUS_AUTO_FON". Volgens wat ik hier op het forum lees, zou de Bbox3/S nochtans ook dit tweede netwerk moeten mee uitzenden. Weet er iemand waar dit mogelijks aan zou kunnen liggen? Of wat hier aan gedaan kan worden?
Nog wat informatie over onze Bbox3:
Softwareversie 6.28.212A
GUI-versie 5.0.12
Hardwareversie 2.1
Op het tabblad waar de FON hotspot-functie in- en uitgeschakeld kan worden staat dit:
FONcp (FON captive portal)
Status hotspot is actief : in werking
WLanGWcp
WLanGWeap
Ik zie echter geen mogelijkheid om deze 2 laatste vermeldingen in te schakelen.