Samsung Galaxy S2 plus

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1682 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Object + omschrijving:
Samsung Galaxy S2 plus (i9105P). Meer info en specs
+ 8 GB micro SD kaart van Samsung (al geïnstalleerd)

Aangekocht eind april 2013 op iBood. Geen garantie meer want is geroot. Ik heb er wel de originele Android (4.1.2) terug op gezet. Dit is volgens mijn ervaring de beste en meest stabiele versie om op deze telefoon te draaien. Ik heb hem factory reset zodat je hem kan instellen zoals jij het wenst :).

Ik ben eigenlijk heel tevreden van deze telefoon. Ik heb hem nu vervangen door een Nexus 5, die ik van het werk heb gekregen. Hij is nooit moeten gerepareerd worden.

Batterij houdt het een ganse dag vol bij mij, ik zet natuurlijk niet de ganse tijd bluetooth en GPS aan.

Ik geef een "tevreden of geld terug garantie". Als je na één dag na ontvangst vindt dat de telefoon niet aan je verwachtingen voldoet, en je bezorgt hem terug in dezelfde staat, dan krijg je je geld terug.

Optionele foto's:
zie bijlagen (de achterkant is niet beschadigd, wat je ziet is stof :P)

Er zijn wat gebruiksporen aan de randen (vooral de hoeken). Voor de rest geen problemen mee. Betrouwbaar toestel

Minimumprijs:
50 €, opbieden per 5 €

Optioneel meeneemprijs:
90 €.

Hoogste bod na x-aantal uur wint (opbod per € x):
opbod per 5 €, na 36u ben je de winnaar

Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten:
Verzenden kan, extra kost van 4,5 € voor Kiala (enkel Kiala), op risico van de koper! Afhalen kan te Watermaal-Bosvoorde of Waver. Als je in de buurt komt, dan kunnen we misschien ergens afspreken.
Bijlagen
2015-01-07 14.43.46_.jpg
2015-01-07 14.44.01_.jpg
2015-01-07 14.44.27_.jpg
2015-01-07 14.44.40_.jpg
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1682 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider