Activatie sim kaart
Geplaatst: 15 dec 2014, 10:21
Ben het een beetje beu aan het worden. Mijn oude smartphone is helaas defect gegaan en heb direct een nexus 6 besteld bij amazon.fr en deze is vrijdag geleverd. Echter heb ik daarvoor een nano simkaart nodig. Dus naar de Proximus shop langs gegaan en voor een omwisseling van micro sim naar nano sim. Ze scande die sim kaart in en vertelde me dat die actief zou zijn binnen de 2 uur. Ik was daar om 10:30 . Om 13:00 nog steeds niks geactiveerd. Dus ik bel naar de klantendienst en verteld het terug helemaal. Zij zegt ah ik zie dat er nog iets moet gebeuren zal dat doorgeven aan mijn collega, maar dat duurt wel een tijdje. om 17:00 nog steeds geen leven in de brouwerij. Terug via een andere kanaal mijn probleem aangekaart. Namelijk twitter. Daar terug de uitleg. Die wisten me te vertellen dat sim swap tijdelijk in panne is, maar eens gemaakt dat alles inorde komt.
Nu moet het ook net lukken dat ik een andere sim kaart heb laten swappen voor mijn tablet. Deze heeft dezelfde weg bewandeld en is vrijdag avond actief geworden.
Zaterdag heb ik twitter nog eens lastig gevallen, maar dat is in dovemans oren gevallen. En zaterdag moet ik helaas werken waardoor ik niet kon bellen naar de klantendienst. Tot op heden is mijn sim-kaart niet actief. Nu vandaag gebeld naar klantendienst en deze staken ook mee. Op twitter staken ze ook vrees ik...
Dus als iemand van userbase mij kan helpen, die zou ik eeuwig dankbaar zijn.
P.S. ik ben dan nog eens Business klant ook.... En reboot regelmatig mijn toestel ook, zodat het zoeken wordt getriggerd.
Nu moet het ook net lukken dat ik een andere sim kaart heb laten swappen voor mijn tablet. Deze heeft dezelfde weg bewandeld en is vrijdag avond actief geworden.
Zaterdag heb ik twitter nog eens lastig gevallen, maar dat is in dovemans oren gevallen. En zaterdag moet ik helaas werken waardoor ik niet kon bellen naar de klantendienst. Tot op heden is mijn sim-kaart niet actief. Nu vandaag gebeld naar klantendienst en deze staken ook mee. Op twitter staken ze ook vrees ik...
Dus als iemand van userbase mij kan helpen, die zou ik eeuwig dankbaar zijn.
P.S. ik ben dan nog eens Business klant ook.... En reboot regelmatig mijn toestel ook, zodat het zoeken wordt getriggerd.