Activatie sim kaart

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
SCIFOFLUX
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 7 keer

Ben het een beetje beu aan het worden. Mijn oude smartphone is helaas defect gegaan en heb direct een nexus 6 besteld bij amazon.fr en deze is vrijdag geleverd. Echter heb ik daarvoor een nano simkaart nodig. Dus naar de Proximus shop langs gegaan en voor een omwisseling van micro sim naar nano sim. Ze scande die sim kaart in en vertelde me dat die actief zou zijn binnen de 2 uur. Ik was daar om 10:30 . Om 13:00 nog steeds niks geactiveerd. Dus ik bel naar de klantendienst en verteld het terug helemaal. Zij zegt ah ik zie dat er nog iets moet gebeuren zal dat doorgeven aan mijn collega, maar dat duurt wel een tijdje. om 17:00 nog steeds geen leven in de brouwerij. Terug via een andere kanaal mijn probleem aangekaart. Namelijk twitter. Daar terug de uitleg. Die wisten me te vertellen dat sim swap tijdelijk in panne is, maar eens gemaakt dat alles inorde komt.

Nu moet het ook net lukken dat ik een andere sim kaart heb laten swappen voor mijn tablet. Deze heeft dezelfde weg bewandeld en is vrijdag avond actief geworden.
Zaterdag heb ik twitter nog eens lastig gevallen, maar dat is in dovemans oren gevallen. En zaterdag moet ik helaas werken waardoor ik niet kon bellen naar de klantendienst. Tot op heden is mijn sim-kaart niet actief. Nu vandaag gebeld naar klantendienst en deze staken ook mee. Op twitter staken ze ook vrees ik...

Dus als iemand van userbase mij kan helpen, die zou ik eeuwig dankbaar zijn.

P.S. ik ben dan nog eens Business klant ook.... En reboot regelmatig mijn toestel ook, zodat het zoeken wordt getriggerd.
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
Bedankt: 28 keer
Te Koop forum

Je kan je oude SIM kaart zelf op nanoformaat knippen: https://www.google.be/search?hl=nl&sour ... =&aq=f&oq=
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 684 keer
Bedankt: 156 keer
Provider

Zelfde probleem hier. Vrijdag naar de Proximus shop geweest voor een sim-kaart voor mijn tablet, om het volume van mijn pack te kunnen gebruiken.
Sim zou binnen 2 uur actief zijn, maar dit weekend steeds 'Alleen Noodoproepen'.
Vandaag nog wel niet gekeken, en gezien de staking zal helpdesk contacteren ook niet echt goed verlopen vandaag.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 243 keer
Bedankt: 766 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik kan er niet van meespreken spijtig genoeg. Laatst een wissel bij mobistar gedaan, "binnen het uur" zeiden ze; ik was de winkel nog geen 2 minuten uit en mijn oude kaart stopte met werken.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 684 keer
Bedankt: 156 keer
Provider

Ondertussen is het euvel probleemloos verholpen door een UB'er. Dikke merci!
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”