http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... aten.dhtml
In een eerste reactie erkent Telenet-CEO John Porter dat de Telenet-klanten die protest hebben aangetekend tegen de recente prijsverhogen "betrokkenheid verwachten en gehoord willen worden". Tegelijk gelooft hij niet dat de 60.000 klagers ook effectief willen vertrekken.
Mensen willen meer snelheid en willen dat ook buitenshuis. Daarvoor zijn investeringen nodig van honderden miljoenen
Telenet-CEO John Porter
Het massale protest tegen de prijsverhogingen bij Telenet is niet in dovemansoren gevallen, maar het Mechelse telecombedrijf blijft achter zijn tariefverhoging staan.
"We zijn meer dan bereid om die betrokkenheid te tonen en we zullen dat veel meer doen in de volgende dagen en weken", zegt Telenet-CEO John Porter. De uitgestoken hand zal naar alle waarschijnlijkheid louter beperkt blijven tot een tarief- en productvergelijking. "We zullen met hen bekijken of we andere producten in ons portfolio hebben die meer passen bij hun noden."
De Telenetbons gelooft niet dat de meer dan zestigduizend klagende klanten zijn bedrijf willen verlaten. Hij blijft ook achter de prijsverhogingen staan. "Onze klanten spenderen meer tijd online en het aantal toestellen dat met het internet verbonden is, is gestegen", klinkt het. "Mensen willen meer snelheid en willen dat ook buitenshuis. Daarvoor zijn investeringen nodig van honderden miljoenen."
Porter gelooft niet dat zijn klanten zullen opstappen
-
- Pro Member
- Berichten: 349
- Lid geworden op: 16 jun 2012, 18:48
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 43 keer
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer