Defecte passthrough powerline adapter

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 146 keer
Provider

Hallo,
ik ben mijn powerline-setup aan't vervangen, maar ik vind de "ideale" adapter niet. Daarom heb ik besloten da'k hem zelf ga maken :) Daarvoor heb ik een paar onderdelen nodig, en de makkelijkste manier om eraan te raken is een kapotte powerline adapter slopen. Ik zoek specifiek een "passthrough" model, dus een adapter met een stopcontact bovenop, waarop je nog een extra stekker kan aansluiten. Het type (11, 85, 200, 500 Mbps) maakt niet uit. Als iemand nog zo ééntje heeft liggen die anders toch maar in de vuilbak zo belanden wil ik die graag even komen ophalen.
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Ter info: dit is wat ik ermee van plan ben. Ik wil van een niet-passthrough adapter wél een passthrough adapter maken...
Bijlagen
Capture.JPG
petzl
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 83 keer

Om wille van de storingen welke andere toestellen produceren is dit eigenlijk af te raden .... tenzei er maar 1 muur aansluiting is .... een extra verleng kabel tussen de toestellen en powerline kan ook wel helpen ....

je zou moeten zien dat elektrich gezien er binnen de 1.5 meter zich geen geschakelde voedingen bevinden.
Afbeelding
petzl
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 83 keer

Ze verkopen doorvoer adapterdozen ook los bij de electronica winkel ....
Afbeelding
cybersurfr
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 22 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Ik heb er hier 1tje liggen
locatie Beringen

Mvg
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Provider

cybersurfer: thanks! Als ik die mag hebben zal ik eens zien of ik daar binnenkort kan passeren.
Anderen: het gaat me specifiek om de filter die erin zit; wat er in een powerline met passthrough zit is geen passieve doorvoer, maar er zitten twee spoelen en een condensator in om de hoogfrequent weg te filteren NA de powerline. Dus de effecten van een schakelende voeding of netfilter worden grotendeels gesmoord door die spoelen. Vandaar da'k er dus nog één zoek om in stukken te zagen :)
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”