Kent er iemand tools om een soort cataloog te maken van een mediacollectie ?
Liefst zo light-weight mogelijk... wil geen grote tools/applicaties installeren.
Media cataloog XBMC/Plex
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Die in jouw subject staan? 
Ik heb tijd geleden ook dat probleem gehad, en na vanalles geprobeerd te hebben bij Plex blijven hangen, omdat ge d'er gewoon niet naar moet omzien

Ik heb tijd geleden ook dat probleem gehad, en na vanalles geprobeerd te hebben bij Plex blijven hangen, omdat ge d'er gewoon niet naar moet omzien

-
- Deel van't meubilair
Je hebt de vraag verkeerd begrepen... is zoals Splitter verstaan heeft... een tool die een mooie export maakt om iemand anders te laten inkijken.meon schreef:Die in jouw subject staan?
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 605 keer
- Recent bedankt: 3 keer
je kan overigens ook anderen gewoon een account geven tot je plex, kunnen ze gelijk ook films kijken.
moeten ze enkel een account voor hebben op plex, en jij kiest welke library je deelt.
moeten ze enkel een account voor hebben op plex, en jij kiest welke library je deelt.
- Teebee
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
Kan je niet beter eventjes al je media inlezen met bv Ant movie Catalog of bv Emdb?
je kan ook eventueel met trakt.tv plugin voor kodi/xbmc je hele mediatheek importeren? (voorbeeld)
Vind dit enorm handig om al mijn series bij te houden, en om te zien welke episode ik als laatst bekeken heb.
je kan ook eventueel met trakt.tv plugin voor kodi/xbmc je hele mediatheek importeren? (voorbeeld)
Vind dit enorm handig om al mijn series bij te houden, en om te zien welke episode ik als laatst bekeken heb.
- bollewolle
- Elite Poster
- Twitter: bollewolle
- Uitgedeelde bedankjes: 201 keer
- Bedankt: 99 keer
Trakt werkt ook op Plex trouwens. Gebruik het al een hele tijd en werkt best wel goed. Een beetje Last.fm voor TV series en films.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 30 keer
Als je een mooie folder structuur hebt en gebruikt maakt van linux, gewoon in de terminal "ls > export.txt" 

-
- Deel van't meubilair
Alléén staan daar geen thumbnails bij, geen codec information (720p, 1080p), geen audio information (Dolby of niet), geen ...
Waar er al een Plex oplossing vermeld is heb ik het ooit gezien van iemand die XBMC had... dus ook daar moet een tool bestaan denk ik.
Waar er al een Plex oplossing vermeld is heb ik het ooit gezien van iemand die XBMC had... dus ook daar moet een tool bestaan denk ik.
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 605 keer
heum,
xbmc movielist ?
http://movielist.wbbcoder.de/
edit: omdat je niet zegt in je post of je windows of linux tools wil, zal ik er voor het gemak even vanuit gaan dat je ook een windows pc in je netwerk hebt,
en dan kan je ook myxbmc html generator gebruiken.. persoonlijk staat dat me iets meer aan dan movielist, omdat je gelijk thumbnails hebt en betere zoekmogelijkheid.
http://dead6.eu/?p=xbmc_html_generator
xbmc movielist ?
http://movielist.wbbcoder.de/
edit: omdat je niet zegt in je post of je windows of linux tools wil, zal ik er voor het gemak even vanuit gaan dat je ook een windows pc in je netwerk hebt,
en dan kan je ook myxbmc html generator gebruiken.. persoonlijk staat dat me iets meer aan dan movielist, omdat je gelijk thumbnails hebt en betere zoekmogelijkheid.
http://dead6.eu/?p=xbmc_html_generator
-
- Deel van't meubilair
Je bent me net voor... heb hem uiteindelijk ook gevonden... dit was het tooltje wat ik zocht.Splitter schreef:en dan kan je ook myxbmc html generator gebruiken..