Ik zit met het volgende probleem:
Ik ben bezig met een webshop op te zetten, en van een van mijn leveranciers heb ik een URL gekregen die een CSV-file genereerd met hun producten hier in.
Dit bestand wil ik dan uploaden naar mijn webhosting en dan laten importeren.
Het uploaden en importeren heb ik in orde gekregen, maar het automatisch downloaden niet.
Ik heb een Windows server ter beschikking, en hierop wil ik via een sheduled task de CSV automatisch laten downloaden.
De URL ik heb gekregen van mijn leverancier is geen rechtstreekse URL naar het CSV bestand, hij gaat naar een pagina die de CSV on-the-fly gaat genereren.
Op de site van mijn leverancier staat volgende melding:
Als ik rechtstreeks naar de URL navigeer, krijg ik na een second of 10 de mogelijkheid om het CSV-bestand te downloaden.Let op: Wanneer u de URL bezoekt krijgt u in eerste instantie een "202 Accepted" status terug. Dit betekent dat de connectie op dit moment wordt gegenereerd, probeer het enkele seconden later nogmaals. Herhaal dit proces tot er een "200 Ok" status terug wordt gegeven, nu krijgt u de daadwerkelijke feed terug.
Is er een manier (script?) om op een Windows server automatisch naar de URL te gaan, het CSV-bestand laten genereren en dit dan te downloaden?
Dan zou ik dit willen automatiseren via een sheduled task (script elke morgen uitvoeren).
mvg,
Jonathan