Belgacom BBOX3 LAN probleem.

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
apo1144
Starter
Starter

Hallo,

Voordat ik ben omgeweest voor een BBOX3 had ik nog een BBOX2. Ik heb een uur gebruikt en wat spelletjes gespeeld. Daarna ben ik om gegaan voor BBOX3 en heb het geinstalleerd & gemonteerd. Ik heb alles volgens de plan gedaan maar er is een fout. Dus ik heb één van de LAN op mijne pc verbonden (15m). Ik krijg problemen als ik wil gamen. Zoals: League of Legends, Counter-Strike: Global Offensive en nog allerlei spelletjes. Vroeger kon ik twitch starten en gamen en liet ik facebook aan en nog allerlei dingen maar nu kan ik het niet meer. Als ik dus Twitch opstart (livestream) en daarna bv. een game starten dus League of Legends dan begin ik problemen te krijgen. Om de 1-2 minuten verlies ik mijn internetconnectie. Ik heb ook nog de MODEM in het oog gehouden. Toen mijn vader zij van jah nu heb je geen verbinding meer op je PC dus internet, zag ik dat het lichte op de modem van LAN1 ook weg ging. Ik heb de service gebeld en ze weten het zelf ook niet & wou ik dus ook hier voor advices zoeken.

Enig idee waarom dit gebeurt en kan er iemand mij helpen?

Alvast Bedankt.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”