Voor het "herstellen" van een oudere computer van een vriend ben ik op zoek naar een Intel cpu voor socket 478. Deze zou een kloksnelheid van 3Ghz of meer moeten hebben. Het maakt weinig uit of het een Northwood of Prescott type is. Wie heeft dit nog ergens in zijn rommelbak liggen en wil dit tegen een minimale vergoeding van de hand doen.
alvast bedankt voor de eventuele reacties
M.
Intel CPU voor socket 478 moederbord
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 26 keer
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 26 keer
Al bedankt voor de reacties maar ik wacht wel tot ik een 3Ghz of hoger geklokte processor kan bemachtigen(een 2.4 heb ik zelf wel in reserve).
Dit omdat er origineel een 3Ghz inzat en ook omdat alle performantie welkom is(het gaat over een pc gebruikt om ietwat "oudere" games op te spelen en een 3Ghz of meer is bijna onontbeerlijk). Een nieuwe pc is overkill voor die oudere games en kost in evenredigheid dan ook weer teveel geld wat men dus niet wenst te spenderen....
Dit omdat er origineel een 3Ghz inzat en ook omdat alle performantie welkom is(het gaat over een pc gebruikt om ietwat "oudere" games op te spelen en een 3Ghz of meer is bijna onontbeerlijk). Een nieuwe pc is overkill voor die oudere games en kost in evenredigheid dan ook weer teveel geld wat men dus niet wenst te spenderen....