cap van 30Mbit download op 70/6 sync-profiel?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 372 keer
Bedankt: 156 keer

Al een tijdje ondervonden dat men downloads wat trager waren dus toch maar eens een speedtest gedaan en geraak draadloos of wireless niet meer hoger dan 30Mbit terwijl ik toch nog steeds sync op 70/6.

Test uitgevoerd vanop verschillende pc's en tablets.
De bbox2 al 2 keer gereset naar factory default maar de download blijft max 30Mbit. (rechtstreeks vanop de BBOX2)

Het lijkt er sterk op dat Belgacom om welke reden dan ook mijn snelheid heeft gecapt op 30Mbit.
Wat is er aan de hand? :|
lion51
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 72 keer

Da was vroeger zo
EVA even verwittigen want uw profiel zal verkeerd staan en zeker als juist is dat je op 70/6 staat
Of je stoort anderen in de buurt dat kan ook zijn
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 372 keer
Bedankt: 156 keer

Mijn lijn is heel stabiel en heeft een training margin van 11,2.
Ik heb ook helemaal geen (spontane) onderbrekingen.
De binneninstallatie is ook in orde dus het zou mij sterk lijken als ik daarmee de buren zou storen.

Mijn DLM-profiel klopt dus wel maar de effectieve downloadsnelheid wordt gecapt op 30Mbit. :?
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 98 keer

Ik heb het zelf effectief voorgehad op een 70/6 sync dat er plots een 30Mb DL cap op zat, zie topic http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... ap#p498674
Dat was uiteindelijk redelijk rap in orde gekomen, tenminste op het eerste gezicht, want mijn originele 70/6 is pas terug in orde gekomen na interventie van een (rip) forumlid ...
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”