Hallo,
Ik heb eens een bbox 3 aan mijn scarlet lijn gehangen....
internet werkt perfect.... ik syncro volgens mij nog aan 50 mbits volgens de testen...
echter als ik in de modem inlog onder user.... krijg ik niks meer van lijnwaardes....
Scarlet tv krijg ik wel niet aan de praat....
en telefonie zal zowizoo niet gaan... want ik heb op deze modem geen telefonie poorten....
kan er echter iemand vertellen hoe ik meer info uit deze modem kan halen zoals de lijnwaardes enz?
kan ik echter tv aan de praat krijgen?
kan iemand me hiermee helpen?
dit moet toch te doen zijn?
Groetjes, en bedankt
bbox 3 en scarlet trio
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
-
- Premium Member
en ik kan die modem ni in bridged krijgen?
als ik die even bij iemand aansluit die belgacom tv heeft van belgacom zelf ?
en die nadien bij mij terug aansluit?
als ik die even bij iemand aansluit die belgacom tv heeft van belgacom zelf ?
en die nadien bij mij terug aansluit?
- Devilzown
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 60 keer
Bridgen gaat perfect, maar dan zie je nog altijd de lijnwaardes niet.
Hem bij een Belgacom klant zetten maakt niet uit, zodra je hem aansluit bij jou thuis herkent het systeem een bbox3 en zet hij op het platform het systeem routed. Zodoende zal Scarlet TV niet werken.
Wanneer er een OLO bbox3 komt zal dit wel veranderen, maar op de moment is het niet anders.
Hem bij een Belgacom klant zetten maakt niet uit, zodra je hem aansluit bij jou thuis herkent het systeem een bbox3 en zet hij op het platform het systeem routed. Zodoende zal Scarlet TV niet werken.
Wanneer er een OLO bbox3 komt zal dit wel veranderen, maar op de moment is het niet anders.
-
- Premium Member
dus als ik het goed begrijp:
mensne kopen bij belgacom een router/modem en betalen hiervoor 99 euro... en ze kunnen er niets mee doen,als ze geen belgacom abonnement hebben?
mag dit eigenlijk wel?
mensne kopen bij belgacom een router/modem en betalen hiervoor 99 euro... en ze kunnen er niets mee doen,als ze geen belgacom abonnement hebben?
mag dit eigenlijk wel?
- Devilzown
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 60 keer
Je kan hem toch perfect gebruiken voor internet/wireless bij alle providers.
Scarlet hun TV platform werkt op de routed manier, die werkt met hun hardware, die ze je geven, gratis nog wel.
Kan snappen dat het een beetje jammer is van je geld, maar het is nu ook niet onbekend dat dit niet werkt, staan verschillende threads hierover.
Scarlet hun TV platform werkt op de routed manier, die werkt met hun hardware, die ze je geven, gratis nog wel.
Kan snappen dat het een beetje jammer is van je geld, maar het is nu ook niet onbekend dat dit niet werkt, staan verschillende threads hierover.