Service Lycamobile

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
tommydnp
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 14 jun 2010, 21:30
Bedankt: 6 keer

Dit zijn mijn ervaringen met de service van Lycamobile:

Ik heb op 5 juli een Sim kaart aangevraagd via de website. In een Franstalige mail krijg ik te lezen dat deze binnen de 7 dagen geleverd zal worden. Tot op vandaag is dat niet gebeurd.
Op 16 juli stuur ik een e-mail naar Customer Service in verband met mijn bestelling. Tot op vandaag heb ik daar ook geen antwoord op gekregen.
Ik zoek hun telefoonnummer op op hun website. Hun nummer is 0800 49 811, maar is onbereikbaar via Base en via een ander Lycamobile kaart krijg ik te horen dat het nummer niet bestaat of zoiets.
Daarna neem ik contact op met de helpdesk via diezelfde simkaart ( je weet wel, die services waar je je saldo kan checken enzovoort, ... ). Dit lukt wel, maar iemand die volgens mij niet zo goed Nederlands kent of begrijpt neemt op. Daarna krijg ik dan erg onbeleefd te horen dat er veel te veel lawaai op de achtergrond zit. Na veel spellen van letters heeft hij gewoon opnieuw de aanvraag gedaan ( volgens mij via dezelfde internet pagina ). Ik denk dat hij de postcode niet gevraagd heeft, dus geen idee hoe dat lukt door enkel straat?
Na dit alles krijg ik de vraag "of ik nog andere vragen heb" - een standaardvraag bij alle callcenters natuurlijk - en terwijl ik bezig ben met "nee" te zeggen hoor ik tegelijkertijd al "tot ziens".
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”